Gå til innhold

Tegningsblødninger og sterke "menssmerter".

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges hadde jeg ganske sterke menslignende smerter i magen som varte i underkant av et minutt for så å gå over. Gjentok seg flere ganger, men ikke regelmessig. Var dette "lurerier"?

Utover dagen har jeg hatt små blødninger. Blodet er nok noe "utvannet" da det ikke har den blodrøde fargen. Er det dette som betegnes som tegningsblødninger; og i så fall; er denne type blødning forvarsel på noe?

Har noen gjort lignende erfaringer og har fødselen startet lenge etter disse hendelsene?

Fire dager til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok noe på gang, ja. Prøv å ikke bli for skuffet hvis det tar litt tid, da :-)

Lykke til!!!

Skrevet

Det er tegnings blødning ja.Jeg fikk dette en torsdag og snoppen ble født på søndag.men med jenta så fikk jeg først rier klokka 19 fikk jeg blod i trusa og kokka 00.30 ble hun født.

Lykke til,det nærmer seg kjapt med deg :0)

Skrevet

Åh, tusen takk for svar, jenter :o)

Selv om jeg de siste par ukene bare har lengtet som en gal etter at noe skulle skje, får jeg nesten litt panikk nå, med tanke på at jeg kanskje snart vil føde...

Skrevet

er nok hvertfall modning da.Jeg hadde sterke mensen smerter i 2 døgn som kom å gikk.maserier.så kom gutten på 3. dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...