Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lenge siden vi har hatt notis om dette. Det er så greit å se navnene i overskriften, istedenfor at alle innleggene heter 'hva mener dere?' og 'trenger hjelp'. Spesielt hvis det er snakk om ett eller to navn... Bare et forslag fra meg, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Folk gidder ikke gå inn på innlegget, når navnet står i overskriften. Da har de jo allerede sett det...Det er det inntrykket jeg har iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 jeg går ikke inn hvis ikke navnet står i overskriften... gidder jo bare å gå inn hvis jeg vil svare, og da må jeg vite om jeg mener noe først blir sur hvis jeg blir lokket inn på en side og det er navn jeg ikke mener noe om! navnet i overskriften!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Enig! *Dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 16. oktober 2006 #6 Del Skrevet 16. oktober 2006 Enig!! Jeg vil se navnet i overskriften, fordi jeg svarer jo på de navnene jeg mener noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #7 Del Skrevet 17. oktober 2006 *Dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #8 Del Skrevet 17. oktober 2006 Enig enig! Men dersom nokon har spørsmål som ikkje direkte angår namn (som feks dei som lurar på om utanlandske namn er lov og slikt) så må ein jo få lov til å bruke si eiga overskrift. Dersom folk er ganske så einige så kan vi jo berre seie det slik: Ta med namnet i overskrifta dersom du vil at andre skal lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 17. oktober 2006 #9 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vil også gjerne se navnene i overskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #10 Del Skrevet 18. oktober 2006 Berre dyttar denne opp litt så folk ser den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #11 Del Skrevet 18. oktober 2006 er så enig... jeg svarer heller nesten ikke på innlegg hvor navna ikke står i overskrivten.. de gangene jeg har skrevet navni overskriften har jeg fått mange flere svar enn de gangene jeg ikke har skrevet navn i overskriften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #12 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #13 Del Skrevet 22. oktober 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå