Gå til innhold

Tror jeg kanskje må melde meg inn her...

Anbefalte innlegg

...om ikke annet for å lufte tankene litt. Å ha de bare for seg selv blir man jo gal av.. Vi var på sykehuset på vårt förste möte for 2 dager siden. Vet ikke helt hva jeg skal tro eller föle nå. Jeg har endo og var så innstilt på at det förste de ville gjöre var å operere meg,men legen på sykehuset mente vi kanskje skulle gå rett på ivf. Hun mente hun kunne kjenne ganske mye endo bak livmoren og at operasjon da var omdiskutert. Jeg glemte jo da alle spörsmål jeg nå MÅ ha svar på. De bruker nå min neste syklus til å ta blodpröver og ultralyd og når svaret så kommer skal vi ta den endelige avgjörelsen om veien videre. Noen som har vert i samme situasjon? Jeg bor i utlandet og ventetiden på ivf er max 6 måneder. Er det lenge i forhold til Norge? Det verst med alt var at jeg satt igjen med inntrykket av at legen var kjempe negativ til at vi vil lykkes. Ikke et positive ord hadde hun å si ..

Fortsetter under...

Hei og velkommen til oss!

Her er det veldig trivelig å vere. Kjekke jenter og mye god info og hjelp, støtte og forståelse!

Synd at ikkje du fikk meir forståelse og støtte enn det du fikk. Det er klart at de med endo må operera ved f.eks. kikhullsinngrep. Eg har snev av endo. Det kom fram etter kikhullsinngrep med kontrastveske. Har ein mye endo trur eg de brenner vekk dette før ein går igang med forsøk. Legen min sa at det ikkje var vist i å pøse på med forsøk hvis ikkje det blei gjort noe med årsaken til problemet. Vi hadde først ett negativt forsøk, så ett som endte i sa, og no er vi igang med tredje forsøk. Og no når vi var der sist sa han at de skulle ta tar i endoen om vi ikkje lykkast denne gang, og det er eg glad for! Bra han bryr seg og ikkje bare kjører på med nye forsøk. Viktig å få bukt med problemet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...