Gå til innhold

Oktober: ååå... SÅ lei :-(


Vesla 77

Anbefalte innlegg

Slimproppen gikk for en uke siden (på termindagen) og JM mente at det ville ta max 2-4 dager eller før til fødsel...

og her sitter jeg ennå og venter :-(

 

Fikk akupunktur igår for å sette igang - men ikke tro at det har skjedd noe av den grunn. Nå har jeg litt vondere kynnere/rier i mage og rygg - men jeg gidder ikke engang å håpe på at det kan være starten på noe.

Har gått med slike lure-rier i godt over en uke allerede.

 

HUFF jeg er bare SÅÅÅÅÅÅ frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hvordan går det med de vonde kynnerne dine? Har de stoppet opp???

Håper at det er noe på gang da :o)))

 

Er selv 4 dager over termin i dag og kjempe lei jeg også...Spennende å se hvem som føder først!

Lykke til.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjedelig. Synes det er litt dumt av jordmødrene å gi forhåpninger, for man kan jo aldri vite slikt. Blir desto mer nedtur når ingenting skjer.

 

Jeg fikk beskjed på sist kontroll at hodet sto høyt (ikke festet) og at det ikke var noen modning. Like greit, så slapp jeg i alle fall falske forhåpninger. Nå har jeg en teori på at all hostingen min kanskje kan være med på å lirke/presse babyen ned i bekkenet. Presser så nedover når jeg hoster. Tviler på at det er tilfelle, men jeg kan jo alltids innbille meg det :-)

 

Lykke til i alle fall. Det vi i alle fall kan trøste oss med er at vi er nærmere fødsel enn noen gang i dette svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..jeg og.. hadde termin 11.10..men neimen om hun har tenkt å vise seg :o(

 

Ungenting funker heller for å sette fart på ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt ennå :-( :-(

 

Kynnerene el. riene om det er det man skal kalle dem tok seg opp igår kveld - 10 min. mellomrom, litt vondere. Også... borte ble de.

Idag våknet jeg igjen av vondter - men har ikke giddet å ta tiden på dem ennå. Får vente til de begynner å bli skikkelig vonde tenker jeg.

 

Skal sannsynligvis på ny akupunktur-time idag. Kanskje det gjør susen??

 

Hvordan går det med dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke noe rier i det hele tatt. Virker ihvertfall som om ting er på gang for deg da. Skjer sikkert noe snart :o))

 

Håper ny akupunktur-time gjør susen for deg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...