Gå til innhold

simsala....


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

hei du...

 

hvordan er formen om dagen??er alt bra med deg og dere??

 

jeg er på jobb jeg..huff,det er noe dritt,rett og slett...samboer var på byn i går,så han sover sikkert enda..hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, der er du jo, jeg har prøvd å rope på deg et par ganger, men har ikke sett no til deg:)

 

Formen er strålende. Stort sett ihvertfall... Skal ut en tur og drikke kaffe med kjæresten og ei venninne nå snart. Blir artig, for jeg har vært litt vel asosial i det siste. (syns det er så vanskelig å treffe folk når jeg ikke kan snakke om den tingen som opptar meg mest...)

 

Er du jobbelei idag? Heldig han som kan sove da. Var han ute i Sarp eller F-stad? Savner skikkelig å gå ut hjemme i Sarp altså. Leeenge siden sist, morsomt å gå ut der, for da treffer man alltid masse gamle kjente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vært her så mye i det siste nei..hehe...må få tiden til å gå litt fortere..hehe...bare 11 dager til jeg tar neste fly...jippi...

 

så fint du skla ut da..koslig det...jeg var ute å handlet med søster og mor her om dagen..JEG VILLE SI DET!!!men gjorde det ikke...fikk kjempe fine sko av mamma...svarte støvletter..vaga bond var det..kjempe deilige sko...så var fornøyd likevel jeg..hehe

 

han var ute i sarp..ja,jeg liker det godt jeg..dickens er jo best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske glad for at mora og søstra mi vet det. Jeg klarte ikke holde det hemmelig for søstra mi lengre enn en time etter at jeg møtte henne =) Skal hjem til Sarp til neste helg for å feire bursdagen til nevøen min, så jeg får prøve å smiske litt med ho mor da;) Gruer meg litt til å dra dit for mamma og kjæresten røyker inne, så da får jeg virkelig satt viljestyrken min på prøve. Sprakk sist jeg var der og tok en halv røyk (ca tre uker siden) følte meg skikkelig ille etterpå...

 

Syns Dickens blir litt crowdy jeg, men må jo som regel innom en der en tur også:)

 

Du er 10 uker på vei i dag du:) Jeg er jo 9+2 alt jeg, siden jeg fikk snike litt i køen etter legetermin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kan da ikke være ti uker hvis du har elleve dager igjen? Nå surrer jeg fælt. hvor mye er du`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..var innom en som samboer skulle til byn sammen med...de røyket inne..æsj......det lukter jævlig...det er deilig når man kan snakke med noen som vet det...jeg har ingen jeg...

 

jeg er 10+3...blir 11 på torsdag....uuuu...spennende...fint du har forsyvet litt da...hør på legene..best det...tihi..jeg har ikke noe imot å gå over tiden,det gjør jeg sikkert uansett..de ser jo den virkelige termindato på ul i uke 17 eller no da...da får du den virkelige..morro!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir spennende å se ul-terminen, regner med at den ligger nærmere den gamle terminen min egentlig:) Vi må vel nesten regne med å gå over tida når vi er førstegangs, er det ikke sånn det funker da? Får håpe vi slipper å få 17.mai da, er så kjedelig for barna når bursdagen ikke handler bare om dem liksom.

 

Du får nesten garantert tyr du, jeg er veldig spent på om min blir tyr eller tvilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å...får jeg...kult...tihi..ja,jeg vil heller gå høygravid på 17 mai...så kan jeg vise frem magen stolt..hihi...

 

nå har jeg leid basic instinct...så vi skal kose oss med det og ost og kjeks..nam nam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere, det hørtes deilig ut. Vi skal spise andebryst og se Buddy på NRK i kveld vi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut det åsså..hehe..jeg skjøpte vin uten alkohol i går..skal se om den er god..tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt skrekken for alkoholfri vin etter at vi hadde alko-fri bytur ifjor når typen hadde hjernerystelse. Da fikk vi nemlig servert noe heslige saker på en bar, men det var jo sikkert bare vi som var uheldige den gangen, det er jo forskjell på de også:) Men gi meg beskjed om hvordan den har smakt seinere da, er den god så tør jeg kanskje ta sjansen på et glass vin mens jeg går svanger jeg også=) Men jeg må innrømme at jeg har fått smaken på munkholm da, det er jo bare så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja,skal prøve den en gang jeg...er mest glad i vin..så jeg vet nok om denne er god fort...den heter free og er kjøpt på ultra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei...den vina var god men vond..hehe...den var sur...salt...vet ikke hva jeg skal si...men var god asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god, men vond, sur, men salt. Hmm, høres litt skummelt ut. Men konklusjonen er god? =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først så synes jeg den var bedre enn med alkohol...men snudde litt....men ja...den var grei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir selvsagt ikke helt det samme uten alkohol, det gjør tross alt ganske mye av smaken. Men det er godt å høre at det er mulig å kose seg med vin selvom man er avholdende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...