Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hey! Har du det bra? Så at du nettopp hadde svart på et innlegg, er du her ennå??
Mayken Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hei, pinnsvinet mitt. Så gøy å se navnet sitt sånn da:) Er innom litt nå og litt da. Hadde dere en fin kveld i går? Var filmen bra? Skal på kino med ei venninne på onsdag og se den, gleder meg:) Her går det greit, sliter litt med bekkenet etter shoppingen på torsdag, og har en del sterkere mensensmerter siden sist, men ellers går det bra. Hadde besøk av ei venninne i dag som sa at jeg har fått fødeansikt. Jordmor hadde sagt det til søsteren hennes da hun skulle føde, og da pleier man visst å føde innen 14 dager. Men det vil jeg jo ikke.
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Underholdende film, ja, kan glede deg til en bar kinokveld. Hehe.. fødeansikt, tja... hørt om det, men aner ikke hvordan det egentlig er, tror ikke jeg hadde vilt legge for mye i det var jeg deg. Som du sa selv, ungen kommer når den selv vil. Er ganske pyton i bekkenet om dagen, jeg også, egentlig uten grunn, vanskelig å kome seg rundt, men jeg tenker at nå er det jo ikke lenge igjen. Begynt å glede meg skikkelig til å få baby nå, selv om vi ikke er på langt nær ferdig her. Men jeg har fremdeles klokketro på at det blir vi! Har også mye som skjer til uka, så jeg er ikke klar for noe treff, heller, men plytsleig så har jegtid og overskudd igjen, så blir det en ordnings. Vi snakkes da vettu... Jordmor på fredag var det ikke det for deg også? jeg skal klokka 1400.. Ha en god kveld da!
Mayken Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jepp, jordmor på fredag kl 11. Fødeansikt er vel det samme som å ha vann i kroppen og ansiktet vil jeg tro. Velger å overhøre den kommentaren. Dere blir sikkert ferdig i tide, og det blir forhåpentligvis vi også. Bare Tormod slipper å jobbe så mye overtid og kveld denne uka så skal vi vel klare det. Er ikke klar for noe baby ennå, liker best å ha henne der hun er nå, inne i magen, synes hun hører mer hjemme der...hehehe:)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har tro på at alt ordner seg, det pleier jo å gjøre det... Jeg begynner faktisk å bli litt klar for å fa bebyen ut jeg nå da... Begynner å bli tungt å puste, masse kynnere, klarer ikke bevege meg og sånn... Men ikke missforstå, jeg vil ikke ha henne ut førtiden, men det er greit at det bare er tre uker igjen... Jeg håper virkelig at Tormod har tid og ork så dere blir ferdig i så god tid at du får hvilt deg godt i ferdig leilighet før tutta di kommer. Jeg unner deg det virklig! Du har hatt mye stress i svangerskapet du, stakar... Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå