Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Barberte meg akkurat nedentil for å være klar til fødsel (vil ikke at de skal barbere hvis jeg må sy). Måtte bruke speil for å se og da så jeg en liten hvit knopp (hvis dere skjønner) akkurat på innsiden av skjede-åpningen ned mot nr.2. Hva kan dette være? Har lagt merke til den tidligere når jeg har kjent der nede, men tenkte det da var en sårhinne etter et lite rift bare siden skjeden er mye tørrere ved samleie nå enn til vanlig. Kan noen hjelpe meg??? Velger å være anonym akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 dytte dytte.... ingen som kan hjelpe en fortvilet høygravid??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 En kjønnsvorte..? Vet at mange kvinner kan ha viruset i seg og at det kan blomstre ved svangerskap...Kanskje verdt å få det sjekket...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Hmm, kanskje det er det det er? Vet noen om det er farlig å føde med vorteutbrudd?? Vet de tar keisersnitt hvis man har herpes... er litt blåst på akkurat det området
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Er den som en tapp? Jeg har fått noen vite "tapper" ikke direkte hvite men hudfarget og dette er hvist blodsamling. Man har så mye mere blod i det område i disse tider. KAn ikke si at man føler seg lekker, men mannen min bryr seg ikke og da bryr ikke jeg meg heller
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Kan minne om en liten tapp ja, er ikke helt hudfarget men mer lys, kan se den godt i speilet. Er veldig opphovnet der nede og fått noen åreknuter så kan jo være dette? Er ikke noe ubehag med denne, ikke klør den eller forandring i utfloden, den er bare der liksom...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Har du født før ? Jeg fant en tapp noen år etter forrige fødsel og legen sa at det var helt naturlig at man fikk sånne hud fliker etter fødsler...!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Har ikke født før nei, er første barnet dette...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Men uansett høres det ut som en sånn tapp som jeg har og det er nok helt i orden. Kanskje du bør be om en GU bare for å være sikker ?? Så slipper du å være usikker og redd.. Man har nok av andre ting å bekymre seg for når man er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå