Gå til innhold

Noen som vil kommentere? :)


<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Jeg bytter favorittnavn fra dag til dag, og jeg er ikke gravid enda engang!!! Så det blir vel enda verre da, tenker jeg! Hvis ikke navnevalget plutselig blir helt klart, når jeg har den lille i magen da...

 

Adrienne Evangelina er liksom favorittjentenavnet da, det jeg kom fram til da jeg var 16 år, og som jeg faller tilbake på hele tiden igjen! jeg vet at det er litt langt og tungt, og uvanlig også, men jeg synes det er så fint! Og ville nok ha forkortet litt til daglig bruk da...

Andre navn jeg har falt for er Adeline Estella og Aislinn Brianna. Dobbeltnavn skal det være, og sjeldent også..

Har en navneliste lang som et ondt år, det er så mange fine navn, men som sagt faller jeg liksom tilbake til Adrienne Evangelina.

Så hva synes dere om det?

 

Og guttenavn...hmm...Har en del uvanlige navn på den lista også. Men synes det er mye vanskeligere å finne dobbeltnavn til gutt...

Liker Aiden, Alaric, Alvin, Cailan, Dominic, Felix, Leon, Lucas, Nathanael, Noah, Oliver, Orion, Philip, William...

Noen som har forslag til flere navn, litt lignende? Hva synes dere om navnene? Forslag til dobbeltnavn?

 

Min forlovede er 1/4 tysk, og har et tysk etternavn, så det vil jo også barna våre få...Dersom noen synes det er av betydning når jeg har valgt litt underlige navn...:)

 

Dette ble et langt innlegg, men hadde vært moro om noen ville svare på det likevel:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jentenavnene dine synes jeg egentlig var ganske voldsomme. Både Adrienne og Aislinn faller i smak hos meg, men det ble "for mye" med dobbeltnavna. Men det er jo bare meg da :) Kan foreslå Cailin som jentenavn, det synes jeg er fint :)

 

Guttenavnene var superfine! Gutten min heter Alvin, og jeg har også veldig sansen for Oliver, William, Philip, Lucas, Felix, og likte også Cailan, som jeg ikke har hørt før.

 

Har også utenlandsk familie, så det er viktig å finne noe som funker i begges familier... Ikke lett det der! Personlig ville jeg nok holdt meg til ett navn ;) var ikke så mye å bli klok på dette kanskje... Lykke til, iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...