Gå til innhold

piercing i navelen?!

♥kinemor19og lille oliver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min venninne hadde piercingen sin i navelen under hele svangerskapet, og det eneste som skjedde med henne var at hun fikk et bittelite strekkmerke på piercig-hullet... hihi. Tok den vel ut da hun skulle føde. Jeg kommer nok til å ta ut min litt tidlig, for navlen til mamma stakk utover, så da gjør den kanskje det hos meg også, så da blir det ikke så fint. Men det vil jo tiden vise...

Jeg er å i uke 39 oh har hull i navelen. Men har ikke hatt noe i siden uke 25 eller no.

Spurte jordmor om dette. Hun sa t på slutten var sjansene større for at det ble å sprekke om jeg hadde noe i navelen da. Sjansen er vist der uansett, men har ikke skjedd her. har bare blitt trekt litt. Men har prøvd å hulle er der fortsatt det, så skal nok ha i nytt når jeg er ferdig :)

Annonse

Jeg hadde piercing i navlen, men fikk beskjed av jordmor at jeg måtte ta den ut, siden hvis jeg skulle ha f.eks epidural så var d fare for noe infeksjons greier sa hun... Men jeg har stikket den gjennom hullet hver dag for at den ikke skal gro igjen, så har hullet enda da, men ikke piercingen i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...