Gå til innhold

alenemor eller ikke?? trenger tips..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, det eneste som holder oss i sammen er den lille prinsessa i magen fra min side.. fra hans side er d fordi han er redd for å være alene og for hvordan folk vil se på han viss han går ifra meg. i begynnelsen trodde jeg at han ville dette her like mye som meg, men jeg ser jo nå at han ikke jør d, jeg er helt i super ekstase, mens han tar meg på magen en gang i blant etter at jeg har blitt småsur fordi han aldri jør d, han nekter å være me å handle klær til jenta og bruker opp alle pengene vi får i mnd på bare tull..

foreløpig bor vi jemme hos min mor for å spare, vi bor her gratis og betaler ikke for noen ting, jeg går på skole så har ikke intekt, pga bekkenløsning og for lav blodprosent kan jeg ikke jobbe utenom.. Han er lærling så han får bare utbetalt 7000kr, men uanz burde han jo klare å spare noe når han ikke har noe annet han betaler for utenom røyk og øl, og gå å sløse di bort.. hvordan skal han da klare og forsørge en familie når han bruker 7000kr på kos vær mnd?? vi får jo ikke så mye mer penger når jeg får jenta vår.. Han klager hele tiden på hvordan jeg ser ut fordi jeg har fått litt kviser etter at jeg ble gravid.. jeg føler meg jo ikke akkuratt så fin selv, men det hjelper ikke når han også begynner og klage, og aldri gir meg noen komplimanger..

Han spiller data flere timer til dagen også, å jeg blir skuffet og lei meg fordi han aldri bruker tid på meg, når han ser at jeg er sliten og lei..

hvis jeg gråter og sier at jeg vet ikke om dette går lenger, blir han sint og kjefter smeller igjen døren og går å setter seg på dataen..

jeg vet ikke va jeg skal gjøre? har dere noen tips, for jeg gir snart opp?

Fortsetter under...

Ikke for å være negativ, men du bør virkelig ta en prat med ham, han virker veldig umoden. Kanskje du tilogmed burde kontakte familie kontoret og be dem om hjelp. De er veldig flinke der.

Å være sammen pga barnet hjelper ingen av dere, hverken barnet eller dere to. Ingen av dere vil jo da bli lykkelige.

Han burde rose deg, fortelle deg at du er pen osv. jeg har å fått kviser, men folk rundt meg sier fortsatt at jeg pen pga "gløden" i huden.. og jeg er sikker på at du ser helt nydelig ut.. :)

Masse lykke til, jeg håper det løser seg til det beste for barnet og deg.

Ikke for å være negativ, men du bør virkelig ta en prat med ham, han virker veldig umoden. Kanskje du tilogmed burde kontakte familie kontoret og be dem om hjelp. De er veldig flinke der.

Å være sammen pga barnet hjelper ingen av dere, hverken barnet eller dere to. Ingen av dere vil jo da bli lykkelige.

Han burde rose deg, fortelle deg at du er pen osv. jeg har å fått kviser, men folk rundt meg sier fortsatt at jeg pen pga "gløden" i huden.. og jeg er sikker på at du ser helt nydelig ut.. :)

han høres ikke spesielt voksen ut, som å høre eksen min nesten. bortsett fra at han ikke spiller data. de vet ikke hva det innebærer å gå gravid å få et barn, hvor mye hormoner som herjer i kroppen vår. du får sette deg ned å ta en alvorsprat med han,kanskje være en stund i fra hverandre så han får tenkt seg om. er du langt på vei? tror nok kanskje hvis han får seg en oppvekker, så kommer han sikert på bedre tanker:)

spurte min eks om han kunne bli litt mer støttende når hormonene herjer som verst,men fikk da til svar at jeg støttet ikke han jeg heller når han ville at jeg skulle ta abort! MANNFOLK!! han tror jeg lurte han når jeg ble gravid,noe som jeg ikke gjorde å det var han som gikk fra meg etter at jeg var gravid. å være alenemor er ingen ønskesituasjon, men du må tenke på hva som er det beste for deg:) ta deg værtfall en prat med han. lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...