Gå til innhold

Endelig høygravid!!!

ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er vel avtalt at alle skal møtes nå :-) Men fant ut eg måtte skrive her likevel.. Blir nesten sånn "Mia, Therese, og Stines" lille egen "skravlekrok"..Hehe.. Må si eg ser frem til det på søndag, men tror vi kanskje må avtale ett nytt sted ettersom at d kanskje e stengt der vi avtalte? E en søndag vet dere :-p

*Gjesp* Får komme meg ut av sengen og prøve å få gjort noe i dag.. Kose dere, så snakkes vi siden :-)

Klem fra

Annonse

hehe :) satser på at formen e bra.. skal holde meg i lite aktivitet på lørdagen, så kanskje bekkenet mitt tåler litt på søndag :-)

Dagen i dag, en liten oppsummering :

- våknet av gubbens jobb tlf ( militær tlf ),han hadde forsovet seg..klokken var 07.50, og han skulle vært på basen 07.30.

- ringte trygdekontoret, jobben, trygdekontoret, jobben ( i den rekkefølgen ) pga rot med skatt og mine sykepenger.. ARBGIVER KLARER INGENTING jo!!! ( fra kl 08.30 - 10.00 )

- Ordnet meg ungdomskort i dag :-)

- var på cafè med en venninne.. fikk søt kjeledress til småen og en rangle som lager en sinnsyk lyd :-s

- var hos fysio fra 14.00 - 15.00

- så hjem og spiste middag :-)

Ellers er det ikke mye nytt og fortelle her... hvordan har deres dag vært?

For å være ærlig Therese har jeg ikke gjort en shit:P Har bare ligget på¨sofaen, gjort de leksene jeg skulle (untatt matte) og så sov jeg litt..hehe.. spiste ikke noe før klokken halv 5, og gjett om jeg var sulten da..var så sulten at jeg var kvalm..uff..

Men det hørtes ut som en både bra og dårlig dag du hadde.. Håper du får slappet litt mer av imorgen=)

hehe.. noen som har d :-) eg fikk grøt til middag i dag, så var ikke helt fornøyd.. men men... kan ikke klage, fikk den servert :P

dagen var helt grei egentlig, er mest sliten nå.. men i morgen er det lege kl ett også sløve hele dagen!! Tenkte eg sku sende gubben ut for å skifte dekk på bilen.. så det er gjort.. tok ut piggene fra piggdekkene siden det skal bli sånn avgiftsdrit på dem.. staten skal jo bare kreve penger og penger og penger :-S blir lei hele staten altså :-S

Så i morgen e d sove, slappe av og kanskje pakke litt flyttelass :-p

ååå.. ja=) nå er det jo ikke lenge til dere flytter:) Selvom det ikke er så langt blir det sikkert kjempe bra:) sikkert mye bedre om kusiner og sånt skal komme på besøk..hehe.. Ja, få gubben til å skifte dekk du, er de som får gjøre sånne ting nå:P

Kan ikke klage når du får maten servert ja, selvom du ikke liker den:P Vi er bortkjemte vi ja..hehe..Lykke til hos legen imorgen.. selvom han ikke er den greieste får du jo høre hjertelyd..får du ikke?? Det er jo det beste:D

Men du får sove godt imorgen og ha det gøy med flytting:) Vi snakkes

Yes.. gikk kjapt og greit gos legen.. får aldri høre hjertelyden der.. han skriver det han "TROR"... arg...

Ja! Blir digg og ENDELIG kunne si nei, det passer ikke til selskap.. litt slitsomt når de kommer uansett liksom.. enten du er i form eller ikke...

dekkene ble aldri skiftet :-S så får ta de i neste uke engang..

Den teite legen din altså..Blir gal jeg og når jeg ikke blir tatt seriøst på legekontoret jeg heller.. Jeg ringte ikke i dag bare fordi jeg visste de skulle si jeg kunne vente til timen på tirsdag..men er jo en evighet til..og jeg vil vite om alt er som det skal NÅ..

Dekkene får bli tatt neste uke ja.. Det går sikkert fint det og:)

Skal vaske imorgen, håper det setter i gang noe her:P

Ellers sees vi på søndag ihvertfall..hehe, sammen med Stinemor:)

Blir koselig det ja...

Tralalalalalala.. nok et innlegg.. sitter her og kjeder meg.. irriterer meg grønn for at eg ikke kommer meg på pcen min pga en teit ladekabel.. jaja.. får benytte sjansen til internett når folket er ute og ingen bruker den stasjonære pcen =)

Dekkene ble endelig tatt... :-) Gubben fikk et kick, og då skulle alt gjøres i en fei, så no e eg klar til vinter :-p hehe

Var også kjempe kos og høre at alt gikk fint i går, du vet: e bedre å sjekke d engang for mye enn engang for lite :-)

Men vi får ta treffet en annen dag når alle er opplagt og ikke minst du..! Du skal vel i grunn bare slappe av nå og ikke stresse så mye.. :-)

Men runder av her før d blir alt for langt :) hehe.. snaix

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...