soria moria og nurket Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Evt noen fiskeslag man må holde seg unna? Og hva med den hermetiske ingefæren?
JADDAjada Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 jeg har spist sushi når jeg ammer-og når jeg var gravid har gått bra det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Nei, hvorfor skal det være farlig?
~Endorfina~ Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg spiser sushi og ammer, Man kan også spise når man er gravid, men tror det var den rå tunfisken man skulle være litt forsiktig med - at man ikke spiste store mengder av den, i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg spiser masse sushi og gjorde det også mens jeg var gravid og mens jeg ammet. Hold deg unna tunfisken, i alle fall i store mengder, for tunfisk inneholder masse tungmetaller som er skadelig for alle, spesielt for små mager. Spør i sushirestauranten, gode restauranter vet hva du kan spise/ikke skal spise. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg spiser masse sushi og gjorde det også mens jeg var gravid og mens jeg ammet. Hold deg unna tunfisken, i alle fall i store mengder, for tunfisk inneholder masse tungmetaller som er skadelig for alle, spesielt for små mager. Spør i sushirestauranten, gode restauranter vet hva du kan spise/ikke skal spise. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå