Gå til innhold

knipekuler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som bruker sånne geisha kuler ? kjøpte noen over nettet og prøver for harde livet å holde de på plass men de er jo ikke større enn klinkekuler nesten... da må det vel bety at jeg har tragisk dårlige muskler i bekkenbunnen.. noen som opplever at slike kuler faktisk gjør deg veldig sterk og stram? hvor lenge må man bruke de da for å kjenne effekt ? og skal de være inni der hele dagen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vurderer å kjøpe sånne selv :) må jo være mye lettere å trene da, og kjenne at man blir sterkere. men, hvilken type kjøpte du? hvis du kjøpte de glatte sølvkulene, så er de egentlig for "viderekomne", tror jeg... Noen med erfaring her?

Skrevet

Jeg har de vanlige, glatte sølvkulene.... var flink med engang jeg kjøpte dem, brukte de mens jeg sto i dusjen jeg... Fast rituale :)) Men nå er det jammen lenge siden jeg har brukt dem... Glemmer å ta de fram...MEN... har dusja da :)))))

Skrevet

Jeg har kjøpt Smartballs fra kondomeriet, venter spent på pakke i posten!

Tror egentlig de er de rette kulene for meg, leste på kondomeriet sine sider at de var bra for å trene bekkenmuskulaturen før og etter svangerskap + for å forebygge urinlekkasje senere.

Dette er svangerskap nr 2 for min del, og jeg føler litt nedpress og vil ikke bli "slapp" der nede! Særlig siden vi har lyst på enda flere barn.

Jeg tenkte at det kunne være greit å starte med Smartballs, og så heller avansere med de blanke kulene ettersom muskulaturen min kommer seg.

Vet ikke hvor lenge man skal trene og hvor ofte.

Skrevet

Det er ikke nødvendig med kuler egentlig. Det viktigste er å gjøre knipeøvelser med hele bekkenmuskulaturen hver eneste dag!!! Phew.. sier jeg bare. 15 minutter hver dag er visst det som er anbefalt. Viktig at man husker at musklene der nede slynger seg rundt alle tre åpningene og det er der man skal trene. Jeg har gode muskler der.... heheh.. :-) Men er ikke flink til å trene. Må huske det nå!!

Dette er jo trening som kan gjøres sammen med partner også. Tenk på hvor mye morro dere kanha av dette mens man har samleie!! Mannen vil HELT sikkert ikke ha noe i mot litt ekstra muskler som klemmer de rette stedene der nede.

Skrevet

Kjøpte quintet vaginal vekter på apoteket.

De er helt suverene.

Hygeniske, forskjellig tyngder + at det følger med bruksanvisning og et treningsprogram.

Prøvde noen fra kondommeriet først og de gikk i søpla...

Skrevet

Jeg har sånne fra Kondomeriet men de var veldig store synes jeg. Var i hvert fall ikke noe vanskelig å holde dem på plass. Men det kan jo hende at det blir litt mer plass i sjeden når babyen har kommet ut #grøss#.

Skrevet

åå? hvilket apotek kjøpte du de på ? jeg kjøpte de små gullkulene fra kondomeriet, men er ikke særlig fornøyd. de er alt for tunge og små og glatte. jeg har sett på det lokale apoteket her, men de har ikke.... hvor hvor kjøpte du dine ?

Skrevet

Tror jeg kjøpte de på apotek1.

Men det er fler som kan skaffe de. Det er ikke lager vare.

Kan også bestilles på Quintet.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...