Gå til innhold

Trenger ordforklaringer!

Anbefalte innlegg

Er ny her og har sittet og lest endel på sidene i det siste. Vi prøver nå å få vårt tredje barn, så egentlig burde jeg kunne det meste... Men jeg skjønner ikke alle forkortelsene! Hva betyr egentlig IKM? Jeg skjønner at det har noe med testetidspunkt å gjøre, men jeg skjønner ikke hva bokstavene står for. Veldig irriterende... Sleng gjerne på forklaring av noen andre forkortelser også, for sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6691748-trenger-ordforklaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dytte opp et innlegg med ordforklaringer. Vi får prøve å holde den oppe på 1. siden... :)

Også vi har prøvd en stund nå på nr 3, og i går fant vi ut at spiren sitter, så lykke til til dere også!! :)

Takk for svar! Både innlysende og ulogisk på en gang, IKM - kanskje ikke så rart jeg ikke skjønte det... Fint at ordforklaringene ble dytta opp, selv om jeg ikke har planer om å henge rundt så lenge!

Vi har nettopp begynt å prøve, men jeg har følelsen at jeg er gravid allerede, jeg. Kanskje rundt en uke siden EL og jeg har masse stikking og murring i eggstokkene og føler meg litt rar i magen. Har jo kjent dette før, så det kan være at jeg er gravid allerede - men det er jo nesten litt for sprøtt hvis jeg kjenner det så fort? Er kvalm og har dårlig appetitt også. Er minst 10 dgr til IKM. Er så utålmodig - gleder meg kjempemasse til å gå rundt meg stor mage igjen. For ikke å snakke om å føde! Hjelp, så gøy det blir!

Gratulerer masse til deg, Snart trebarnsmamma - håper jeg snart kan henge meg på!

Nei, har bare brukt Ladycomp i perioder. Har veldig stabil syklus og kjenner veldig godt når jeg har eggløsning, så det er ganske lett å planlegge. For ikke å snakke om at sexlysten øker betraktelig rett rundt EL - finurlig system vi kvinner har...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...