Gå til innhold

Trenger ordforklaringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny her og har sittet og lest endel på sidene i det siste. Vi prøver nå å få vårt tredje barn, så egentlig burde jeg kunne det meste... Men jeg skjønner ikke alle forkortelsene! Hva betyr egentlig IKM? Jeg skjønner at det har noe med testetidspunkt å gjøre, men jeg skjønner ikke hva bokstavene står for. Veldig irriterende... Sleng gjerne på forklaring av noen andre forkortelser også, for sikkerhets skyld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dytte opp et innlegg med ordforklaringer. Vi får prøve å holde den oppe på 1. siden... :)

Også vi har prøvd en stund nå på nr 3, og i går fant vi ut at spiren sitter, så lykke til til dere også!! :)

Skrevet

Takk for svar! Både innlysende og ulogisk på en gang, IKM - kanskje ikke så rart jeg ikke skjønte det... Fint at ordforklaringene ble dytta opp, selv om jeg ikke har planer om å henge rundt så lenge!

Vi har nettopp begynt å prøve, men jeg har følelsen at jeg er gravid allerede, jeg. Kanskje rundt en uke siden EL og jeg har masse stikking og murring i eggstokkene og føler meg litt rar i magen. Har jo kjent dette før, så det kan være at jeg er gravid allerede - men det er jo nesten litt for sprøtt hvis jeg kjenner det så fort? Er kvalm og har dårlig appetitt også. Er minst 10 dgr til IKM. Er så utålmodig - gleder meg kjempemasse til å gå rundt meg stor mage igjen. For ikke å snakke om å føde! Hjelp, så gøy det blir!

Gratulerer masse til deg, Snart trebarnsmamma - håper jeg snart kan henge meg på!

Skrevet

Har du ikke gått på p.piller eller lignende i mellom?..

Skrevet

Nei, har bare brukt Ladycomp i perioder. Har veldig stabil syklus og kjenner veldig godt når jeg har eggløsning, så det er ganske lett å planlegge. For ikke å snakke om at sexlysten øker betraktelig rett rundt EL - finurlig system vi kvinner har...

Skrevet

Noen kvinner har ja:) jeg er ikke så heldig..jeg mister lysten rundt el jeg...d er kjipt.....men sånn er d....Heldig om du blir gravid fort da:)

klem

Skrevet

Har dere prøvd lenge? Håper du snart får se de to blå strekene! Og så er det vel i grunnen bedre å ikke tenke for mye på det, men heller bare ta det som det kommer.... Det klarer visst ikke jeg, nei.

Tvi, tvi!

Skrevet

Halvt år har vi prøvd nå......jeg klarer ikke la være å tenke på d..hehe..værste jeg vet at folk sier d......."bare å stresse ned så går d nok"..blæææææææææææ heehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...