Gå til innhold

Lite bevegelser siste døgnet......

Anbefalte innlegg

Nurket nesten merkelig rolig i dag, og i går egentlig.

Kjente at han hikket i går kveld. Og har kjent et par rolige dunk på morningen i dag.

Håper han kvikner til snart. Liker ikke når det blir forandringer i bevegelses mønsteret hans.

Har vært slækk selv også, fått vann i kroppen. Helt plutselig i går, og vondt i hodet.

Kanskje ta en tur til legen i m orgen hvis det ikke blir bedre.

Eller burde jeg få det sjekket idag ?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6691702-lite-bevegelser-siste-d%C3%B8gnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hvis ikke du heller føler deg særlig bra, så er det sikkert tryggest å ringe legevakta eller føden. Alt er sikkert i orden. jeg var akkurat på ul nå i uke 30, og der sa legen at jeg sikkert ville legge merke til forandringer i sparking og sånn fordi babyen får mindre plass fra nå og utover. Bevegelsene til min lille gutt i magen er blitt mye "seigere". Og han har vært temmelig aktiv fram til nå. men jeg kjenner ha opptil flere ganger i døgnet ennå. Ring lege hvis du er i tvil.

Lykke til

Jeg synes helt klart du skal ringe føden og få det sjekket idag. Bedre å ta en telefon for mye!!!

Spesielt når du har fått vann i kroppen, føler deg dårlig og har hodepine i tillegg. Jeg er sikker på at de kommer til å ta deg veldig seriøst hvis du ringer føden. Du burde ikke gå hele dagen idag og bekymre deg !

Fortell oss hvordan det går med deg utover da:)

Annonse

Da har jeg ringt. Hvis bevegelsen ikke tar seg opp utover dagen skulle jeg ringe tilbake.

Fikk beskjed om å lage meg et stort glass vann med isbiter, elle en is og legge meg på sofaen.

Fortsatt lite respons så ring tilbake.

Er litt engstelig for å ringe jeg da, for har møtt et par svært lite hyggelige jordmødre der før. Sure og nebbete rett og slett :(

Da er det ikke hyggelig å ringe, så jeg skjønner deg godt... Men ring for det du!!!! Kansje du treffer en kjemehyggelig jordmor der idag:)) Det er jo jobbene deres, sure og nebbete kan de være hjemme :)) Lykke til, du holder oss vel underrettet???

Annonse

Lille nurket har kvikna litt mere til. Ikke mye , men jeg kjenner`n bedre nå.

Protesterer litt når jeg legger meg på rygg, og det er jo et godt tegn.

Skal innom jordmoren i morgen tidlig uansett, men blir det stille igjen så ringer jeg. De får bare være sure.

Maven er stein hard hele tiden også i dag, så det er vanskelig å kjenne ham egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...