Gå til innhold

Yrkesaktive nygravide!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Er det mange av dere som jobber, og hva jobber dere med. Jeg er lærer, med veldig kort lunte for tida. (stakkars unger)

Regner med det går seg til, men jeg er så uvel hele tida. Får blodtrykksfall, er kvalm og må spise stort sett hele tida. Guæææ.

Ikke at mat smaker noe særlig godt heller, dersom jeg ikke har tabasco på da. Venter nr tre, og kan ikke huske å ha vært så her uvel ved de tidligere svangerskapene. Sukk.

8 uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6691674-yrkesaktive-nygravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he - sterk mat er topp! Meksikansk saus til biffen på restaurant på fredag og chili con carne i går. Håper det er noe igjen i dag. Tar også salt på maten - det gjør jeg aldri ellers...

Jeg jobber også. Full tid i 10.klasse. Må si det hadde vært deilig å kunne roe det ned noe, men foreløpig holder jeg koken.

hei hei

driver ein butikk,så her går det i jobb hele tiden. Jobber annan kvar helg + 5 dager i veka, føler det blir litt mye for tiden, da jeg er veeeldig trøtt, og småkvalm,men må jo bare stå på.får håpe at trøttheten forsvinner snart og at jeg blir litt meir oppegående.

går siste året på sykepleie, jobber i tillegg på et sykehjem så ofte jeg kan. Kjenner at det tar på, og at jeg ikke gjør jobben min like bra som jeg har gjort tidligere. Vil ikke si noe til de jeg jobber sammen med, så de får heller tro jeg plutselig er blitt lat og trøtt:) er bare 6 uker på vei.

hei..jeg jobber 6 dager i uken..noen ganger 7 dager i uken...men det går fint...jeg vil ikke ha noe av den maten jeg selger,så jeg går rundt å er sulten hele tiden...jeg og samboer driver selv...så blir mye jobb!!

Annonse

er barne- og ungdomsarbeiderlærling og jobber fult - halve dagen på skolen, halve dagen på SFO. Ikke like enkelt nå som før. er kvalm hele døgnet, trøtt og har ikke like mye tålmodighet overfor ungene som før. er 6 uker på vei...

Jeg er sosionom på sykehus og er både rundt på avdelingene og snakker med pasienter og sitter på kontor. Har ikke noen fysisk sliten jobb, så sånn sett er det greit. Det som kan bli problematisk er å plutselig måtte spy eller besvime under en dyp samtale hvor pasienten sitter og gråter e.l. Men jeg har ikke vært kvalm på jobb enda, men har hatt første dagen med kvalme hvor jeg nesten har spydd idag + var veldig svimmel (er 6+6 idag), men krysser fingrene for at det er et engangstilfelle og har gått over til jobb imorgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...