Gå til innhold

Yrkesaktive nygravide!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Er det mange av dere som jobber, og hva jobber dere med. Jeg er lærer, med veldig kort lunte for tida. (stakkars unger)

Regner med det går seg til, men jeg er så uvel hele tida. Får blodtrykksfall, er kvalm og må spise stort sett hele tida. Guæææ.

Ikke at mat smaker noe særlig godt heller, dersom jeg ikke har tabasco på da. Venter nr tre, og kan ikke huske å ha vært så her uvel ved de tidligere svangerskapene. Sukk.

8 uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6691674-yrkesaktive-nygravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he - sterk mat er topp! Meksikansk saus til biffen på restaurant på fredag og chili con carne i går. Håper det er noe igjen i dag. Tar også salt på maten - det gjør jeg aldri ellers...

Jeg jobber også. Full tid i 10.klasse. Må si det hadde vært deilig å kunne roe det ned noe, men foreløpig holder jeg koken.

hei hei

driver ein butikk,så her går det i jobb hele tiden. Jobber annan kvar helg + 5 dager i veka, føler det blir litt mye for tiden, da jeg er veeeldig trøtt, og småkvalm,men må jo bare stå på.får håpe at trøttheten forsvinner snart og at jeg blir litt meir oppegående.

går siste året på sykepleie, jobber i tillegg på et sykehjem så ofte jeg kan. Kjenner at det tar på, og at jeg ikke gjør jobben min like bra som jeg har gjort tidligere. Vil ikke si noe til de jeg jobber sammen med, så de får heller tro jeg plutselig er blitt lat og trøtt:) er bare 6 uker på vei.

hei..jeg jobber 6 dager i uken..noen ganger 7 dager i uken...men det går fint...jeg vil ikke ha noe av den maten jeg selger,så jeg går rundt å er sulten hele tiden...jeg og samboer driver selv...så blir mye jobb!!

Annonse

er barne- og ungdomsarbeiderlærling og jobber fult - halve dagen på skolen, halve dagen på SFO. Ikke like enkelt nå som før. er kvalm hele døgnet, trøtt og har ikke like mye tålmodighet overfor ungene som før. er 6 uker på vei...