Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen tips??? Skal ikke kalle opp et noen eller noe sånt, bare et fint guttenavn som i tillegg kan passe til storesøster sitt (litt i samme sjanger...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Når jeg tenker på Nora, tenker jeg på Henrik Ibsen sin Nora, så kanskje Henrik..? Nora var forøvrig gift med Torvald i 'Et dukkehjem', men det er kanskje ikke så fint navn da... Tor kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nora og Oskar Nora og Eskil Nora og Niklas Nora og Simen Nora og Sivert Nora og Anders Nora og Henrik Nora og Lars Nora og Martin Nora og Magnus Nora og Håkon Nora og Bjørnar Nora og Jakob Nora og Sondre/Sindre Nora og Eirik Nora og Gaute Nora og Fredrik Nora og Mikkel Nora og Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazza** Skrevet 15. oktober 2006 #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva med Aron? Nora baklengs...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybug~N&E Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg syns Noah er et flott navn jeg da. Eller Tobias. Ellers så likte jeg forslaget over veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #6 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nora og Theodor Nora og Jacob Nora og Isak Nora og Adrian Nora og Elias Nora og Valdemar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 16. oktober 2006 #7 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nora er et fint navn som guttenavn i mange sjangre passer til. Hva med fine, norske navn som: Erlend Aslak Halvor Even Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #8 Del Skrevet 16. oktober 2006 Takk for mange forslag, har fått litt sansen for Endre...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå