rampen_ Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hei..ville bare ønske dere en god og fredfull søndag, håper alle har det bra.. så lurer jeg på en liten ting: hvor mange av dere er det som fremdeles har symptomer? Jeg er i uke 14, og har så og si ingen symptomer lengre, er det vanlig? Kun at ejeg blir kvalm i stedet for at jeg blir sulten, om dere skjønner...men ingenting mer, untatt kviser og hormontroll... hehe:-) Skal ha med oss tuppa på tre og et halvt og venninna på MacDonalds etterpå, da blir det vel liv i leiren tenker jeg... trivelig det da...
snartmammapåny Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hei;) Ikke så mye symptomer her i gården heller, men har jo ikke vært så "plaget" i d hele tatt;) Kviser, litt hormoner som kommer og går, ømme pupper(ikke like gale som tidligere), svimmel og kvalm om jeg ikke får mat når jeg er sulten... ja ellers så kommer jeg ikke på noe mer;) God søndag til deg og, kos dere på Mc'en;)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hei hei ) Så kosli. Jeg er i uke 26, og er fortsatt trøtt...men lurer litt på om det ikke har noe med graviditeten å gjøre. Jeg er bare sånn ;o) Nå har dårlig matlyst gått over til goood matlyst, og i går kveld sa kjæresten at han merket ikke på humøret mitt at jeg var gravid lengre! Og det var positivt ment, for han kjente meg ikke igjen en periode husker jeg han sa de første ukene ) Jeg merket det ikke så mye da. Ååå, McD!! Tror jeg skal lure meg ned en tur der etterpå... Hihi )
jubaloooo med to stk Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 hei hei rampen og dere andre, jeg er i uke 15 og kan merke litt symptomer ennå ja. boobs'ene er ømme sånn plutselig, jeg har kviser på de rareste plassene (midjen, innersida av låret og på leggene?!) og spyr og jeg ikke får nok søvn (som for tiden er 12 timer elle noe). blir kvalm resten av dagen om jeg presser meg litt for mye på jobb.men jeg har vært ganske spyklein siden uke 6 da. Innbiller meg at jeg ikke har vært spesielt humørsyk, så det er jo bra da:o)hehe
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 haha, det innbilte jeg meg oxo!! men jeg var visst en bitch ;o)
rampen_ Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2006 hehe:-) hormonene har herjet villt her ja.. venninnene mine kaller meg bare for et hormontroll, mens mannen er litt småredd meg tror jeg. plutselig er jeg glad,så sint, så lei meg.. aaaaaaner ikke hvor ofte jeg har begynt å gråte de siste dagene, men det er en del.. huff....
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Hei rampen_ Lurer på om jeg har sett ditt nick tidligere.. På prøvere-forum og chat? Uansett - jeg har ikke hatt noen særlige symptomer etter uke 12.. Det var litt uggenhet før den tid,, og etter uke 12 begynte magen å komme (jeg er annengangs) Så jeg savner egentlig ikke noen symptomer.. Nå har jeg mage og knøttet innabords sparker daglig.. Så jeg nyter å ha så fin form. Ikke kvalm, ikke bekkenplager, ikke halsbrann, ikke ryggvondt.. bare fin form og litt trøtt.. Men så har jeg jo en jente på 20mnd fra før da... så trøtthet er jo naturlig.. Klem. 19+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå