Gå til innhold

VIL ha jente denne gangen. Hvordan få det til???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har to gutter fra før og venter nå baby nr 3. Var som deg veldig opptatt av å få jente. Bestilte boka til dr. Shettles ( er det det han heter mon tro?) på internett og leste som en gal om hvordan få til en jente. Hadde sex tre dager før el og spiste i hele perioden før og rett etter EL tranebærpiller for å få et surt miljø i skjeden. Herregud når jeg tenker på det nå så tenker jeg at jeg var sprø i nøtta.

Dette svangerskapt har jeg vært sinnsykt plaget med kviser, noe jeg vanligvis aldri er og heller ikke var i de to forrige svangerskapene. Av en eller annen grunn er jeg også helt hekta på appelsinjuice.

Er nå 23 uker og har vært på UL to ganger. Ville ikke vite kjønn noen av gangene og er glad for det. Har nemlig ombestemt meg og merker at jeg bryr meg fint lite om hva jeg venter. Er bare opptatt av at babyen skal være frisk og ikke ha adhd eller noe slik ( kjenner sinnsynkt mange som har barn med slike plager).

Hadde ikke lyst å vite kjønn på UL for så å bli "skuffet". Vil bare være lykkelig for babyen som kommer uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...