venter x3 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Har man bruk for det når barnet er 1 år?
Riggis Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har ingen intensjoner om å kaste ut lekegrinda enda, selv om Frida har fyllt 1 år. Hun sitter der innimellom, og koser seg de gangene hun er der. Oftest når jeg skal vaske gulvet :-) Bruker aldri lekegrinda som "straff". Men, dette er jo helt opp til deg sjøl det. Hva andre gjør er egentlig irrelevant hvis du ikke vil ha den der mer. Ungen kommer sikkert ikke til å savne den :-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Har aldri brukt leikegrind til noen av ungene.
venter x3 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Var bare det at jeg har arvet en grind, og lurte på om det var vist i å sette den opp nå når han er blitt 1 år og aldri har brukt en før. Men er vel kanskje greit å ha den til å rydde bort leikene, og når jeg vasker evt. :-)
lorie Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Har aldri brukt lekegrind til mine... Men jeg ser det praktiske i å bruke det når man skal vaske gulv etc. Så leneg ungen din har det bra i grinda og ikke griner etc når det er inne i det så skulle det være ok at de sitter der litt.... Venninna mi brukte lekegrinda fram til ungene ble ca 1.5 år.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Vi fjernet lekegrinda for ca en måned siden, da var snuppa 17 måneder.
Gjest poda Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Har aldri brukt lekegrind. Har aldri hatt bruk for det. Har alltid klart å få gjort husarbeid selv med en liten krabat rundt meg. Hun hjelper til så godt hun kan og synes det er veldig morsomt med støvsugeren.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Kjøpte lekegrind, men bruker den sjelden. Tenkte faktisk i går på å legge den på loftet. Datteren min er 14 mnd nå.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Vesla er tolv måneder gammel og vi bruker lekegrind enda. Har brukt den siden hun var ca fem måneder gammel. Det er veldig greit å ha lekene i, og en fin lekeplass for henne hvis jeg skal rydde, gå på do e.l.
1974 Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 brukte den mye før men nå bruker vi den stort sett bare rett før hun skal legge seg om jeg er alene med hun...dvs setter hun oppi der mens jeg gjør klar rommet til hun skal sove, melk og tannkost..setter hun og oppi der om jeg skal på do eller må ta en kjapp dysj. Kommer nok til å bruke den en stund til. Veldig kjekt å ha en trygg plass å sette hun i om det behøves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå