Gå til innhold

Chanelle 2

Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du. Du har spådd at vi får kjøpt oss leilighet/hus i løpet av året. Kan du se hvordan det ligger an nå? Du sa jeg kom til å vite det når huset dukka opp, og jeg har nå totalt forelska meg i en leil i en tomannsbolig. Ser du om vi får lån til dette, og om det ligger i nrmeste fremtid?

Jeg 191182

Han 241271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mammaen til lillegutt

Får opp sterke følelser rundt denne leiligheten, men er litt usikker på om det blir denne, jeg.. Får opp bilde av deg som beveger deg videre på husleting. Kanskje er denne litt dyr? Er altså litt usikker.

Men uansett kan jeg ense at lån ordner seg når dere har bestemt dere for nytt husvære. Om det er denne leiligheten du inderlig ønsker, håper jeg det blir denne, jeg!

Tror ikke det blir lenge til dere bestemmer dere.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk. Vi skal i banken om ei drøy ukes tid, håper vi kan få ja på et lån da.. Denne leil er meget fin, men er litt høy husleie der. vi vil helst finne noe uten husleie..

Ser du om vi bor i et nytt hjem til jul?

Du forklarte en gang at du "ser" oss du spår. Ser du oss konkret (som f.eks hva je har på meg i dag) eller ser du oss som diffuse i forhold til de datoene du får? Er litt nysgjerrig på dette jeg..

Skrevet

Hehe!! Kan godt prøve, synes jo selv dette er kjempespennende! Men bli nå ikke skuffet om jeg bommer på hvordan du ser ut!!

Må bare si at jeg som regel ser bilde av dem jeg spår, men vet jo ikke om det er klær personen bruker ofte, akkurat nå, i en bestemt situasjon etc...men kan jo si noe om hvordan jeg "ser" deg da..

Det første jeg får opp er et smilende, søtt ansikt. Går dermed ut ifra at du er ei blid dame, positiv. Du virker ikke busende og høyrøstet. Heller litt stille, men ikke oversjenert! Du utvikler heller dype relasjoner til dem du omgås enn mange, overfladiske.

Her blir jeg veldig konkret..

Får deg opp som ei passelig bygd dame, ser ut til at du kanskje foretrekker å holde kroppen i form. Du er sånn middels høy, rund 165-70. Halvlangt lysbrunt hår. Slett.

Får deg frem kledt i en lys overdel, muligens med mørk topp under.

Ble da noe dette? Og nå er jeg spent;0)

Skrevet

hehe, artig. kjenner meg veldig igjen i karakteristikken. har halvlangt hår, men det er mørkt. har mørk topp nå, men bruker ofte lyse klær;)

Må bare spørre igjen jeg; bor vi et nytt sted før jul?

Skrevet

Er litt usikker på akkurat det. Jeg ser et vendepunkt rett før jul (sånn dager/ei uke før kanskje) men jeg har en følelse av at det er da kjøpet går i boks, ikke da dere flytter inn... Vi får se om det stemmer!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...