Gå til innhold

Babyboom i mine nærmeste omgivelser.... (deppeinnlegg)

Anbefalte innlegg

Min beste veninne fortalte meg i dag at hun er gravid. Hun er uten partner og det hele skyldes en runde med ubeskyttet sex. Hun skulle gjort alt for at det ikke skulle skjedd, det var altså verdens verste timing. Hun beholder barnet (heldigvis), og har begynt å se for seg tilværelsen som alenemor.

men jeg ble bare så lei meg. hun som ikke skulle eller burde vært gravid er det, og jeg får det ikke til. Sukk, er litt deppa nå.

Skal jo selvsagt støtte henne og alt det der, jeg vet hun vil trenge det masse, men først må jeg komme over denne følelsen av urettferdighet fra livets side...

Fortsetter under...

Ja, den følelsen der er ikke god...

Men kjempe positivt av deg å skulle hjelpe til!!!!

Og ja, livet er urettferdig av og til!!!!!!

Men bare vent... plutselig er spiren der hos deg og.. og da er livet så deilig og rettferdig igjen!!!

Lykke til videre!!

*Klemme på deg litt*

Føler med deg,jeg har nettopp vært på sykehuset og besøkt søskenbarnet mitt som nettopp har fått og blir veldig så verpe syk,men tror det tar lang tid til det sitter noe hos oss,virker som typen alltid er bortreist når det er rundt el,og holder mensen seg i rute frem til jul så jaggu kommer ikke el før etter nyttår når han er reist på jobb igjen......Nesten sånn at jeg føler det er bortkastet med 2 uker fri i jula,visst dere skjønner hva jeg mener.............................

Men vi får no kose oss når han er hjemme og håpe det ordner seg til slutt,klart det en gang så vi skal nok klare det igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...