Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 føles ihvertfall sånn her hehe...tulla på snart 6 mnd, hyler HØYT hvis hun ikke får det hun vil...feks reklamen på bordet eller andre ting,hvis jeg tar noe ut av hendene hennes er det krise. når jeg skal vaske ansiktet hennes vrir hun seg og skriker, selv om hun alltid har likt dette..og når jeg skal skifte bleia gjør hun seg stiv som en stokk slik at jeg ikke kommer til..+ at hun skriker litt til. når jeg skal vaske under haka så skjønner hun det og presser haken ned så jeg må krangle for å få vasket.... er det bare mi som er sånn?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Neida, min gutt på 5,5 mnd. er sånn han også. 6 dager yngre enn jenta di. Gjør det nesten umulig å skifte bleie, gjør som din, stiv som en stokk mens han står i bro. Hater å bli vasket i ansiktet nå. Skriker og kjefter på lekene sine......hehe, moroklumper : )
Beama Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hehe... sånn var andrea i en periode også.... da hun var rundt 6 mnd. Og jeg har iallefall på følelsen av at hun trasser og tester grenser til stadighet... nå er hun 8 mnd.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 jeg tenkte at det kansje var litt tildlig å teste grenser?eller kansje det er en reaksjon på at pappan ikke er her(flytta ut)...uansett er hun ufattelig søt når hun er irritert ;p
Gla-mor Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Vil ikke kalle det trass, det høres så negativt ut. Det er jo bare disse søte små sin måte å kommunisere på :-) Har jo ikke annen måte å få sagt i fra på om ting de reagerer på, og det er jo flott at de sier i fra...
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 hs fortalte meg på 6 mnd kontrollen at den første "trassalderen" kommer ved 6 mnd.. Da har de blitt litt mer mobile å vil også prøve å teste litt grenser.. Derfor er det viktig allerede nå å ikke begynne å gi etter
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 He he, min også... (født 6.mai) Særlig hvis jeg tar fra ham noe papir som han sitter og leker med. Da blir det jommen ramaskrik. Og han blir også sint når jeg vasker ham i ansiktet etter at han har spist. Det er såååå pyton! For ikke å snakke om hvis jeg kommer med snørrsugeren - bare synet av den er nok til å gå i fistel. Joda, sunt med litt temperament =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå