Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Babyen er snart 6 mnd. Får grøt om kvelden. Slik i 19 tida. Gikk dere over til å gi et grøtmåltid til, eller begynte dere med middag når dere øka opp til to måltider? Når ga dere det andre måltidet?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 jenta mi er snartg 6 mnd.. jeg begynte med grøt på kvelden, så middag på dagtid...nå er jeg nettop begynt med litt grøt på morgenen/formiddagen. når du har innført første måltid er det bare å innføre neste også, men begynn forsiktig akkurat som med første grøtmåltid...for å se om det er noe rekasjon om hn spiser noe nytt:) vi er nettop begynt på de 6 mnd glassene og de liker hun veldig godt.
Zazu Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Vi startet med grøt ved 18-19 tiden, og når vi begynte med måltid nr 2 ble det frokost. Varierer hva han får til frokost, men det er enten brødskive med leverpostei, grøt eller velling. Veldig koselig med frokost sammen synes jeg!
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 nå er en dag ca slik hos oss: melk om morgenen, variere når... halv porsjon maisgrøt ca kl 11 middag ca kl 15 hel porsjon havregrøt ca kl 19-20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå