Gå til innhold

Oslobuarar med spire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det mange frå Oslo her? Regnar med at vi er ein liten gjeng, kanskje vi blir liggande på føden saman *hihi* Eg har termin 16. el 17. juni, men har ikkje søkt om fødeplass enno. Skal søke på Ullevål då, det er det sjukehuset eg soknar til uansett. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Oslo og har termin 22.6.

Skrevet

Jeg bor også i Oslo. Har termin 8. juni. Har ikke søkt om fødeplass ennå, men skal til legen på tirsdag, kanskje jeg sender en søknad etter det. Kunne godt tenke meg riksen...

Skrevet

Har termin 24 juni jeg... Skal søke riksen denne gangen. Ullevål forrige gang.

Skrevet

Jeg har termin ( foreløpig ) den 15.juni. Har tenkt å søke til Ullevål.

Skrevet

Halloisen, bor i Oslo jeg også- nermere bestemt bislet. Har foreløbig termin 31mai. Skal på UL på ullevåll i morra, faktisk om bare 12 timer- er så spent, tror ikke det blir noe serlig med søvn på meg i natt..

Skrevet

Heisann!

Fikk vite i dag at jeg er gravid! Full klaff på første forsøk... Krysser fingre og tær, og håper alt går bra. Iflg. terminkalkulatoren har jeg termin 26. juni. Tenk så koselig med sommerbaby i Oslo! Tror ikke jeg får sove i natt.... Hyggelig at det er en egen Oslolink her forresten.

Skrevet

Oi, nicname er nå endret til junimamma og ikke julimamma. Tulla litt med terminberegning da jeg logget meg inn første gang.

Skrevet

Jeg bor også i Oslo! Har visst om det som forhåpentligvis vokser og trives i magen min siden i går :-D.

Skrevet

her er enda en osloborger - med foreløpig termin 20. juni :)

Skrevet

Hallo dere!!

Jeg bor i Oslo.

Har ikke vært til legen enda, men de forskjellige terminkalendrene sier termin fra 13-17 juni. Vil på Ullvål jeg også, så kanskje vi sees.....

• 2 uker senere...
Skrevet

hei hei:) jeg har termin 20 juni. har søkt på riksen.. håper jeg får plass der!! det er visst ikke så lett.. men blir det ikke riksen blir det ullvål...

Skrevet

Jepp, Oslo her også. Blir Ullevål på meg, bor like ved også :-) Vi er vel en gjeng som sees der, tenker jeg! Termin 19. juni jeg. Fått ultralydtime 17. januar.. gleder meg!!

Skrevet

Jeg bor i oslo, grefsen og har termin (menstermin) den 19.juni. Har et barn fra før også.

Regner med at det blir ullevåll, fornøyd sist så blir vel fornøyd nå også :)

Skrevet

Oslo her!

Har termin 15.juni, har gutt 13 og jente 9 fra før. Vil helst til Ullevål, har god erfaring derifra, selv om det begynner å bli en stund siden. Bor heller ikke så langt unna... Ser ut som om det kan bli folksomt der i juni ja...Gleder meg til juni jeg...ü

Skrevet

Jeg bor i Oslo, termin 29 juni. Tenkte jeg skulle søke meg til Rikshospitalet.

Skrevet

Hei,

jeg har termin 24 Juni og bor i Oslo.Har søkt på Ullevål.Er det noen som arrangerer treff for oss Oslo jenter med termin juni??

Skrevet

Har ikkje blitt arrangert noko enno, eller snakka noko om det, men eg er game! :) Vi må jo få til eit Oslotreff eller fleire når vi er så mange her inne!!

Skrevet

Hei!

Jeg bor også i Oslo og har (foreløpig) termin 1. juni. Vi skal til ultralyd den 8. januar, så det kan jo bli noe justert da. Har søkt fødeplass på Ullevål, og håper det blir plass til oss.

Skrevet

Hei!

Jeg bor også i Oslo. Har menstermin den 9. juni.

Skrevet

Hei alle Oslojenter.

Jeg er fra oslo (Bjølsen), Har termin 4 juni, men regner med å føde i mai, da jeg har en tendens til å føde før tida. Venter nr 4.

Håper vi kan treffes når formen har blitt noe bedre.

Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg har termin 26. juni, og har søkt fødeplass på Riksen. Kanskje vi sees :)

Noe spesielt siden du denne gangen velger Riksen og ikek Ullevåll?

Skrevet

Hei!

Jeg har også termin 29 juni.

Jeg har akkurat bestemt meg for å beholde babyen og er veldig spent.

Er dette ditt første barn?, og hvor i Oslo bor du?'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...