*panama* med to søte små Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 hei... Vi har termin samme dag;o) Du klarer ikke å kutte ut denne siden du heller nei:o) Koslig gjeng her inne... Formen `bra?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Så koselig å bli ropt på... Formen er bra foreløpig men kjenner det kommer sånne små bølger med kvalme, men er bare så vidt jeg kjenner dem. Formen din da? Moro med termin samme dag da...kanskje vi kan prøve å følge hverandre fremover. Hadde vært koselig det... Bruker du msn?
*panama* med to søte små Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Samme her...Vist jeg kjenner kvalmen komme så spiser jeg litt å da går det over... Føler jeg spiser på noe hele tiden;o) Ja,det hadde vært morro det...Jeg har msn ja;o)
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Hvis du har lyst å snakke litt så er msn-adressa mi: [email protected]
*panama* med to søte små Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Ok..Jeg legger deg til;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå