Gå til innhold

November: I natt


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

gikk vannet her hos oss og jeg kommer til all sannsynlighet til å bli satt igang i morgen tidlig,hvis det ikke skjer noe før det da.Liker det ikke helt da jeg fortsatt har 38 dager igjen til termin,men overlerlegen ved føden mente at dette skulle gå bra,så jeg får bare stole på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi...er du spent?

Er du førstegangs fødende?

Håper alt går bra, du for ha lykke til...

Selv går jeg å gleder meg til fødtselen, og håper at det skjer noe snart.

Jeg har 2 uker igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andre gangs fødene,fødte sist for 17 år siden.

Ja,jeg er spent,men synes den lille prinsen min kunne holdt seg der inne i tre uker til,men jeg får det vist ikke slik som jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅåå, syns du er heldig jeg:) Du får ha masse lykke til, og jeg ønsker deg en flott fødsel.. 2 uker igjen til termin her, og tror nok jeg også må gå over, men jeg kunne godt tenkt meg å fått babyen i armene mine snart...

 

Stor lykke til klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men du har bare to uker igjen,hadde jeg hatt det,hadde det vært helt ok,men jeg har tross alt 5 uker til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ha masse lykke til med fødselen, det går nok kjempefint!!! Du får bare stole på legene. 5 uker for tidlig er jo ikke sååå tidlig, selv om jeg skjønner at du godt kunnet tenkt deg at knøttet ditt hadde vært i hulen sin noen uker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal være enig i at det ikke det verste,men alikevell,så kunne jeg tenkt meg å ha min lille venn i magen i noen uker til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert fint :) Jeg hadde nok også vært bekymret om vannet hadde gått nå - har også 5 uker igjen. Men jeg var hos legen tidligere i dag, og hun sa at babyen egentlig er klar for å komme ut nå. Den skal bare legge på seg litt mer og lungene modnes ytterligere litt. Men alt hadde gått bra hvis babyen kom nå, mente hun. Ihvertfall; Masse lykke til :) Håper du får en fin fødsel selv om det blir litt tidligere enn forventet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...