Gå til innhold

Partnerbytte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste helg skal vi ha partnerbytte, gjett om vi gleder oss:)

Før har jeg hatt både 3 og 4 kant, (før jeg traff mannen min), så dette blir en ny erfaring for oss. Han har delt eks-dama si med en kamerat en gang, å det gikk bare fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, hadde jeg aldri klart.. Lykke til uanz, hørt at d ødelegger mange forhold. Så håper det er godt gjennomtenkt fra begges side!

Skrevet

Folk "har hørt" så mye rart. Hvis det er noe forhold som blir ødelagt av en trekantopplevelse, så er det et forhold som mangler "lim"...dvs god og sterke følelser, samt trygghet.

At et og annet "light-forhold" går over styr, er ikke pga trekant. Forholdet ville sikkert gått til helvete uansett.

Skrevet

Whatever! Mitt forhold har "lim" som du sier...men verken meg jeg el mannen min kunne tenkt oss noe slikt..og hadde vi gjort noe slikt,hadde det kommet til å ødelegge mye...ødelegge det bare vi deler...Så det er veldig feil av deg å si!!!

Skrevet

Det å si at å involvere andre i sitt forhold "alltid" er ødeleggende er like feil som å si at det bare er forhold som er dømt til å mislykkes i utgangspunktet som ikke tåler å ta med seg andre i senga.

Stoler man helt på hverandre så kan noe slikt være være både oppfriskende og spennende, på samme måte som det kan være ødeleggende for noen. (Ikke ment sånn at de som ikke vil ha med andre har dårligere forhold)

Så for enkelte forhold/personer så funker det og andre slettes ikke. (Så gjenstår det bare å få folk til å slutte å mene at det er de med samme mening som en selv som har rett og "de andre" som tar feil, uansett hvilken av disse to grupperingene man tilhører)

Mange tror forholdet tåler mer enn det gjør, men også mange er skeptiske i forkant og har erfart å komme rikt fra det på mange måter :)

Skrevet

Helt enig Zummi :o) Mange forhold blir ødelagte av det, andre forhold blir bedre!

Skrevet

Du får fortelle oss hvordan det var da ;-)

Skrevet

Litt merkelig å ønske å dele det med andre her da.. Spesielt siden du vet at det er mange som vil reagere på det. I hvertfall vist du er gravid, og utsetter deg for den risikoen det er å ha flere partnere nå... Men hver sin lyst og hver sin glede! Det er jo bra at man finner en partner som har samme grenser og ønsker som en selv seksuelt! Dumt om den ene vil og ikke den andre.

Skrevet

Jeg har min mening om dette og deler den med mange samlivsterapauter!! (sjekk Solveig i "vi menn")..

Selv de sterkeste forhold kan og blir som regel ødelagt av en trakant opplvelse... og å dra inn andre i sitt sex forhold...

jeg ville aldri tatt den risken, fantasi er fantasi, noe helt annet er å sette det i virkelighet... Da kan det umulig være bra lengre? Jeg mener hvis man skulle gjøre alle fantasiene, hadde blitt litt kjedelig...

men det er min mening...

enig med anonym også i forh til graviditet...

Skrevet

hvorfor er han ikke sammen med x dama lengre? har det noe med partner bytte tro??

Partner er ikke noe for meg vet jeg, bare tanken på at den du er sammen med vill ha sex med noen andre.. den tanken er nok for meg..

Åssen tror du at du vill være deg etterpå vennen? tror det blir vanskelig..

uff..

Skrevet

Nå skjer vel de aller fleste seriøse partnerbytter/trekanter etter at paret i lengre tid har latt tanken gro fram, og diskutert seg gjennom alle sider, så de vet hva de går til. Det er noe de vil oppleve SAMMEN, og som de begge blir kåte av å tenke på. De bruker også lang tid på utvelgelsen av "kandidater".

Slike forhold må være sterke, harmoniske, og ha en sterk grad av trygghet. For slike par er f eks trekant enn flott opplevelse.

Man skal være forsiktig med å uttale seg om valg andre gjør, og som de trives med.

Skrevet

Jeg synes også det er rart at dere er så dømmende her. Selv om DERE aldri kunne tenkt dere å ha trekant betyr det vel ikke at det skal ødelegge for andre? Vi har jo alle forskjellige grenser for rett og galt og hva som gjør oss sjalu.

Jeg kan forstå at det kan være ødeleggende om den ene parten føler seg "tvunget" til å være med, men ikke om det er noe de begge vil og tenner på. Men, man må jo være trygg på forholdet da. :) Jeg finnes overhodet ikke sjalu over hvem kjæresten min har sex med (så lenge han ikke mæter en annen dame i sjul) og jeg tenner som bare det på at han forteller intime detaljer fra tidligere forhold. Jeg eeeelsker tanken på å se ham med noen annen, og hvorfor skulle jeg bli mer sjalu på en ny nå enn de 50 han har hatt sex med før?

Skrevet

hva faen gjør dette innlegget her,,snakker vi ikke om sex i svangerskapet,,dere har vel ikke partnerbytte under graviditeten,,æsjjj dette høres bare ekkelt ut,,hva skal du i et forhold når du har lyst på alle andre,,gå å skam dere, også få barn oppi all galskapen,,nei takk,,

Skrevet

Der tror jeg grensen er for meg- partnerbytte altså. Men for all det- sikkert noen som har glede av det.

Men til deg som skal ha partnerbytte: er du gravid?

Skrevet

det jeg har med samboern min er noe helt spesielt og ville ALDRI dele det med noen i hele verden, for meg er parterbytte utroskap, men blir jo seff noe annen når begge er enig om det. du får eller ha lykketil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...