Gå til innhold

Oktober: Snufs, snufs...

Anbefalte innlegg

Bare en uke til termin og her sitter jeg sylta med vond hals og hostekuler. Føler meg helt pjusk. Har skrekken for å føde med hoste. Har ikke spesielt lyst til å dra med meg denne hosten til etter fødselen. Skrekk og gru, vondt nok bare å kremte etterpå...

Men da har jeg i alle fall en grunn til å ikke bli utålmodig dersom det ikke setter i gang snart. Får håpe forkjølelsen går fort over og at fødselen drøyer litt til.

Blir helt rørt av å lese om alle dere andre som føder på løpende bånd. Sitter og tørker både snørr og tårer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6690829-oktober-snufs-snufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører ut som meg for et par uker siden dette.... Bare at jeg fortsatt har 10dager til termin... Tror kroppen ordner opp i forkjølelsen før fødselen setter i gang ja, mener å ha hørt at kroppen vil være mest mulig på topp til en fødsel & at de værste basseluskene blir rensket opp i først ;) Fikk mange tips jeg da til min egen forkjølelse, sender dem videre til deg:

-Drikk en halv kopp appelsinjuice med to hvitløksfedd i (hakket i små biter selvsagt og varmet noen sekunder i mikroen) Høres og lukter pyton men gikk smertefritt ned.

-masse c-vitaminer+hvitløk.

-Forkjølelseste, kjøpes på helsekost.

-salvannshorn... Ingenting er bedre enn god gjennomskylling i nesen, klarner godt opp. (selv om de første gangene kan være litt vanskelig siden man er tett.)

-Slappe av, ta et langt bad, vær varm og god osv. osv.

GOD BEDRING :) Snart er det vår tur....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...