Gå til innhold

Oktober: Snufs, snufs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en uke til termin og her sitter jeg sylta med vond hals og hostekuler. Føler meg helt pjusk. Har skrekken for å føde med hoste. Har ikke spesielt lyst til å dra med meg denne hosten til etter fødselen. Skrekk og gru, vondt nok bare å kremte etterpå...

Men da har jeg i alle fall en grunn til å ikke bli utålmodig dersom det ikke setter i gang snart. Får håpe forkjølelsen går fort over og at fødselen drøyer litt til.

Blir helt rørt av å lese om alle dere andre som føder på løpende bånd. Sitter og tørker både snørr og tårer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører ut som meg for et par uker siden dette.... Bare at jeg fortsatt har 10dager til termin... Tror kroppen ordner opp i forkjølelsen før fødselen setter i gang ja, mener å ha hørt at kroppen vil være mest mulig på topp til en fødsel & at de værste basseluskene blir rensket opp i først ;) Fikk mange tips jeg da til min egen forkjølelse, sender dem videre til deg:

-Drikk en halv kopp appelsinjuice med to hvitløksfedd i (hakket i små biter selvsagt og varmet noen sekunder i mikroen) Høres og lukter pyton men gikk smertefritt ned.

-masse c-vitaminer+hvitløk.

-Forkjølelseste, kjøpes på helsekost.

-salvannshorn... Ingenting er bedre enn god gjennomskylling i nesen, klarner godt opp. (selv om de første gangene kan være litt vanskelig siden man er tett.)

-Slappe av, ta et langt bad, vær varm og god osv. osv.

GOD BEDRING :) Snart er det vår tur....

Skrevet

Ønsker deg riktig god bedring!!!

Håper du blir fort frisk & rask så fødselen kan sette igang!!

Skrevet

Tusen takk for gode råd og medfølelse. Det er rart med det, det er lett å bli litt selvmedlidende. Ønsker dere også lykke til med ventetid og fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...