**My little Miss drama and I** Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg føler det er for tidlig ennå. Vet ikke kjønnet heller vet ikke om vi vil vite det.. Jeg har funnet noen fine bjørner som spiller musikk som de ikke selger i butikken lengre og må bestille dem over nett.. Men den ene er rød og den andre blå? Jeg er bare 14.uker så det er vell litt tildlig? Men tenkte å kjøpe 2 så gir jeg den andre til min søster som har termin 2.mnd etter meg?! Nårvi vet kjønnet?!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg husker ikke når jeg kjøpte det første. men etter uke 12 hvertfall.. nå er jeg 18+1 og har kjøpt 3bodyer, fleeze dress (med ører:D hehe), lue, pyamas og sett med bukse og jakke... vi vet ikke kjønnet enda, skal på UL 28oktober.. men tolmodigheten min er ikke på topp
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 barnefaren her har forresten kjøpt "barnet vårt" bok i rosa og blå.. så vi skal gi bort den vi ikke trenger
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Ja var jo det jeg tenkte den ene i blå og den andre i rosa... Men klær o.l har jeg ikke handlet.. vet ikke om det er lurt å handle så tidlig :-/... Kanskje lurt å vente?! Men litt små ting kan man handle, skulle det skje noe (håper ikke) kjenner jeg jo mange som venter barn så... Spennende å få vite kjønn;)... er så usikker ennå om vi skal?!;-/ men lykke til ,til dere iallefall;)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 hvis det skulle skje noe, så tror jeg det er like vondt selvom man har handla inn noen klær..
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2006 Ja selvfølgelig.. Men litt verre å se de tingan man skulle ha...:-( men jeg kjøper de bjørnene de er så nydelige så...... Tror vi får en gutt ,men man er jo ikke sikker før UL..
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 hvor er de bjørnene henne da? blei nusjerrig nå.. h
Skilpadden Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 jeg venter til etter UL. Hvis alt er bra da, satser jeg på at resten av sv.skapet og går greit, og forhåpentligvis vet vi kjønnet også, så da vet vi hvilke farger vi trenger. De store tingene som seng, vogn og bilsete har vi allerede. Da bruker vi det samme som til datteren vår, for de tingene har nøytrale farger. Det blir hyggelig å ta frem de søte tingene igjen, men hadde jo vært hyggelig om det var en gutt. Siden vi har en jente, men det spiller egentlig ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg handlet det første når jeg var 5 uker på vei. Hadde på følelsen at det skulle gå bra. Når jeg var 16 uker hadde jeg handlet alt babyen trenger, bortsett fra sprinkelseng. Syns det er så morsomt, og klarte ikke å vente lengre. Nå er jeg 22 uker på vei, og alt er bra:-)
plutseligbolle Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har bare kjøpt en liten bukse, men jeg skal få tøybleier og bæresjal fra en kompis. Og besteforeldrene er i full gang med å kjøpe og strikke både det ene og det andre, til og med sko fikk jeg i posten her en dag! Den buksa kjøpte vi da jeg var 12 uker på vei. Jeg synes at vi godt kan begynne forberedelsene, det er jo mye rart man må tenke på. Nå er jeg 14 uker på vei og det ser ut som den er der fremdeles jaffal.
Diis Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 Tror at jeg begynner å handle litt i januar- på salg kanskje. Har termin 7. mars. Det er ikke så mye vi trenger da vi har et barn av samme kjønn fra før. Sist jeg var gravid kjøpte vi ikke noe før ca. 2 mnd før termin.
Leola Skrevet 16. oktober 2006 #12 Skrevet 16. oktober 2006 Er i uke 30 og har kun handlet bilstol, og det var fordi den var på tilbud. he he... Kommer vel til å starte snart. Synes det er greit å ha litt sånt å gjøre nå siste månedene når jeg har begynt å bli lei.Kjedelig å være ferdig med alt å bare gå å vente å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå