Collet :) Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Ammeslutt.... Da dagene jeg jobber får hun kun pupp før hun skal legge seg, mens de dagene jeg er hjemme får hun i tillegg til kvelde, pupp før hun skal sove på dagen. Når jeg skal slutte, er det ikke like greit å kutte tvert i stedet for å først kutte dagpuppen og så kveldspuppen? Jeg skjønner jo at jeg blir sprengt og må pumpe meg men sånn for jenta sin del tenker jeg på, hun skjønner vel lite hvis jeg nekter henne på dagen og gir henne lov på kvelden noen dager?
Expat Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hvorvidt du maa kutte tvert kommer kanskje an paa om hun kommer og ber om puppen, eller om du tilbyr den... Overgang til (en ny fin) kopp er nok bedre, kanskje, fortelle henne at hun har vaert saa flink at hun har drukket opp alt og naa er det tomt. Og at hun naa skal faa melk i en fin kopp istedenfor?
Collet :) Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hun ber om det... Og hyler hvis ikke jeg får den fram fort nok, dog det har vi "jobbet med i det siste" at hun må vente litt, og det går gradvis greiere. Hun bruker ikke smokk/flaske så kanskje kopp-trikset ikke var så rent dumt...! Tror jeg skal ta henne med i butikken da så kan hun velge seg en knall rosa en selv! Takk for god ide!
Expat Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Ideen var aerlig og redelig stjelt fra Ammenytt, spesialutgave for langtidsammere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå