Gå til innhold

Tid for brystavvenning, 18 mnd. -et spm.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammeslutt....

Da dagene jeg jobber får hun kun pupp før hun skal legge seg, mens de dagene jeg er hjemme får hun i tillegg til kvelde, pupp før hun skal sove på dagen.

Når jeg skal slutte, er det ikke like greit å kutte tvert i stedet for å først kutte dagpuppen og så kveldspuppen? Jeg skjønner jo at jeg blir sprengt og må pumpe meg men sånn for jenta sin del tenker jeg på, hun skjønner vel lite hvis jeg nekter henne på dagen og gir henne lov på kvelden noen dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun nå kun får dagpupp når du er hjemme, ville jeg bare kuttet dagpuppen alle dager først. Og så ventet en uke eller to før du kutter kveldspuppen.

Jeg tok det gradvis og da trenkte jeg ikke å pumpe noen gang og det ble ingen skriking på jenta.

Skrevet

Jeg kutta gradvis. Det siste måltidet han fikk, var kveldspuppen. Holdt på i ei uke bare med kveldspupp, før jeg ga meg. Jeg trodde det skulle bli et mareritt, men han dro i klærne mine i kanskje to uker, og så ga han seg helt. Nå er det to måneder siden, og det hender kanskje en gang annen hver uke at han prøver å smatte på en av brystvortene mine når han kommer inn i senga om morgenen. Men da ler han høyt og slipper taket med en gang.

Jeg trengte å pumpe flere ganger den første uka. Var temmelig nær å få brystbetennelse. Så ha pumpa klar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...