Gå til innhold

i dag er jeg ute etter litt sympati:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sambo ble innkalt til farskaptest. gutten er 7,5mnd. her om dagen fikk vi greie på at han var faren noe han selvfølgelig har nektet for hele veien... huff har alstå en jente fra før i tillegg og det er jo greit for henne viste jeg om og nå har han fått denne gutten og vi har ei lita tulle på 7uker.... så tenker jeg på økonomien.. enda en å betale barnebidrag til og vi har ikke mye i mnd å rutte med... det er jo klart at denne gutten blir man like glad i uansett men det er ikk det som er poenget... sitter her og vet ikke hvordan endene skal møtes på pegefronten i fremtiden.

syntes det blir feil at jeg må jobbe masse ekstra når jeg er ferdig i perm på grunn av dette. det går jo utover jenta mi som får mindre tid med mamman sin.....

føler meg så kvalm og ekkel.... og det er jo han som er en stor utro dritt og jeg sitter her med ei lita ei som plutselig har fått en bror...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan nok trenge litt sympati høres det ut som!!!I mine øyne blir det fullstendig galt om du skal svi for hans utroskap økonomisk. Du har vel evig nok med å takle et stort svik. Er det noen som må jobbe mere for at endene skal møtes, må det være han selv som har stelt i stand dette. Uff, synes fryktlig synd på deg! Ønsker deg alt godt og håper du har gode venner du kan støtte deg til!!

Skrevet

huff ja det er ikke lett å tilgi, trodde jeg skulle gå gjennom dette med hodet hevet men det ser ikke sånn ut.... han er halvt ufør så det er ikke mulig for han å jobbe ekstra...

tenker så veldig på hvordan vi skal forklare det til barna etterhvert. men men det finnes vel lys i denne tunellen også://

Skrevet

Må bare si at du virker som en jente med stooort hjerte!En mann er veldig heldig som har deg! Tror ikke at jeg hadde klart å tilgi noe slikt.

Du bør stå på krava dine, for du fortjener å ha mye tid sammen med tulla også :)

Lykke til!Håper det løser seg.

Stooooooooor klem.

Skrevet

Åååå....nå ble jeg sinna!!!!

Men...skal ikke svare slik at jeg gjør alt enda værre for deg da =) Synes det virker som du egentlig tar dette ganske bra, og det beundrer jeg deg for!!! Jeg er enig med deg at det blir feil at du skal jobbe ekstra og få mindre tid sammen med barnet ditt fordi mannen din har gjort ett feilgrep...

Lykke til videre, håper det ordner seg med økonomien, kjærligheten og alt. Du har min sympati iallefall!!!

Skrevet

takk for sympatiern dere... det hjelper faktisk litt:) prøver å ta det bra, ihvertfall for jenta mi sin del... har lyst at hun skal vokse opp i en god og trygg familie (han er snill og god på alle andre måter)... men lurer alikevel på, hva blir det neste nå da?

Skrevet

Oiii... det får en si. Er du helt sikker på at du orker å leve sammen med ham? mannen min var utro mot meg en gang, men det fikk ikke følger for å si det sånn... tror jeg ikke hadde taklet det hvis det ble det.

Du har all min sympati hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...