Gå til innhold

Påmelding til Askertreff 19.oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kommer?

Jeg må på jobb den kvelden, men planlegger å komme en tur innom etterpå, ca kl 2100. Håper vi blir mange denne gangen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne også tenke meg å ta en tur, et lite forbehold om at formen holder bare...

Skrevet

Jeg melder meg herved på, men med et lite forbehold. :o)

Skrevet

Hei.

Jeg kommer og jeg gleder meg.

Skrevet

Heisann :)

Jeg er helt fersk her inne og meldte meg nettopp inn. Har ikke fått lest noe om dere (foreløbig), men har veldig lyst å bli med på treffet i Asker for å bli bedre kjent og kanskje dele noen felles erfaringer..

Forstår det slik at treffet er for alle? Så da hiver jeg meg gjerne på med litt sosialt samvær. Jeg er gravid med førstefødte og er nå kommet til i uke 32.

Gleder meg til treff

Skrevet

Hei

Jeg har heller ikke vært på BIM-treff i denne omgangen, men jeg var mye på treff da jeg gikk gravid sist.

Er litt forkjøla, men satser på å våre frisk igjen på torsdag.

Skrevet

Hei.

Jeg er også helt ny. Førstegangsfødende jeg og. Er 15+4 i dag. Så jeg har jo en stund igjen til fødselen jeg da.

Gleder meg til å se alle torsdag.

Skrevet

Jeg kommer også! Gleder meg!

Skrevet

jeg melder meg på, men med et lite forbehold.

Skrevet

Hei!

Kommer i kveld blir kanskje litt forsinket da jeg venter på mannen kommer hjem med bilen.

Bare lurer litt på hva evnt hvem bordet er booket på? ( bare så jeg ikke setter meg ved feil bord he he)

Ellers er det vel ikke så vanskelig å kjenne igjen dere med mager??

Vi ses :)

Skrevet

Tidigere treffer har bordet vært booket på "Barn i magen", så jeg regner med at det er det denne gangen også. Hyggelig at så mange kan komme!

Skrevet

Hei!

Prøver å ta en tur med lille Eirik hvis jeg får det til. Har ikke helt rutiner på å dra han ut om kvelden enda.

Skrevet

Fikk ikke blitt med denne gangen heller.. Sånn er det med småfolk i huset, først blir hun forkjøla, og to dager etterligger mor (og av og til far) rett ut...

Prøver igjen neste gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...