Gå til innhold

reductil...bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fått bivirkninger av reductil? og evt hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen jeg brukte de,fikk jeg bare litt treg og hard avføring,kanskje litt hjertebank? Andre gangen fikk jeg skikkelig angst,så det var bare noen få dager så måtte jeg kutte dem ut igjen,og det er for godt!

Skrevet

Første gang: treg mage og høyere blodtrykk. Innenfor normalen 130/100 men det var ubehagelig.Litt mer sint enn vanlig. Tungpustet.

Andre gang: treg mage, høy puls, ble slem og gira. Hjertet banket så ille at jeg trodde jeg skulle dø. jeg er livredd for å ha skadet hjertet mitt og angrer litt på at jeg har brukt de. Nå i ettertid opplever jeg økt sultfølelse. Jeg blir fortere sulten enn før.Festlig du, jeg som hadde for høy apetitt i utgangspunktet. Vil bare minne deg på at reductil er på særskilt overvåkning etter at en mann døde av det i Italia. Er du ikke veldig overvektig anbefaler jeg deg å ikke leke med livet ditt på den måte. Viktigere å være i live enn å være tynn!

Skrevet

Ble manisk (følelse av å være høyt oppe, gira), fikk søvnproblemer, hjertebank og skjelvninger. Og gikk IKKE ned i vekt. Total waste of money.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...