Gå til innhold

Er det slik at jeg er "garantert" jente når jeg hadde sex 3 dager før EL?

Øydis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he! Garantier finnes ikke:)

Jeg har tre gutter fra før. To av dem ble laget på eggløsningsdagen. Nr 3 ble laget 6 dager før eggløsning! Denne gangen ble jeg gravid på eggløsningsdag. Venter nå ei jente. Så jeg vet nå ikke jeg om det har så mye å si:)

Gratulerer! Så kjekt at det blir en jente denne gangen! Tok du eggløsningstest siden du vet hvilke dag ungene ble laget eller tok du utgangspunkt i ultralydtermin. Jeg prøvde å lage jente denne gangen (har en gutt), men bommet litt med utregningen og hadde sex på eggløsningsdato. (Men også hver dag den siste uka før.) Har derfor stor tro på at det blir gutt denne gangen også, men da er det fortsatt et lite håp for meg også... Men jeg blir selvfølgelig også glad for en gutt da. Men hadde vært stas med jente denne gangen! Var svangerskapene dine svært forskjellige eller?

Annonse

Vet du? Alle mine svangerskap har vært svært ulike. Vært kvalm og spydd i varierende grad med alle fire:)

Jeg har aldri tatt eggløsningstest, men jeg har veldig regelmessig mens (hver 28. dag). Derfor antar jeg at jeg har eggløsning 14 dager etter første mensdag. Kjenner også litt menssmerter den dagen jeg har eggløsning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...