glad_jenta Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 er det bare min 7 mnd baby som kun sovne til puppen til natten???
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 min gutt la seg våken i egen seng fra han var 6 uker gammel. plutselig ville han ikke det mer for 2 uker siden.. han har alltid kommet i senga vår når han har våknet på natta og blitt ammet-og blitt til morgenen. nå må han sovne på puppen hver kveld. er litt usikker på om jeg skal gjøre noe med det eller bare la det skure og gå en stund. han er jo bare 4 mnd ennå. kjenner litt på at så lenge han føler seg trygg er det det viktigste.. løfter han over når han har sovna. første gang han våkner i egen seng tar jeg han over til oss, han spiser og blir der til morgenen! og jeg er ikke i tvil om at dette har hjulpet til at vi ennå ikke har hatt en eneste våkenatt.
glad_jenta Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 *dytte* vil gjerne ha mange flere svar:)
Libido- Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Sånn er min også =) (4,5 mnd)Før sovnet han i senga selv, men nu pupper vi i senga vår til han sovner. Synes det er koselig jeg =) Og som du sier, tryggheten er viktigst. Tror ikke de legger seg til noen uvane av den grunn. De blir jo trøtt av å spise, så er det det som skal til, ja så synes jeg de skal få ha den kosen. Ingenting er jo bedre enn å kose med mammaen sin ;-)
påskebarn-06 Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Bruker hun tutt?Hei, min datter blir 6 mnd, har alltid gjort dette, må sovne med puppen i munnen, til alle leggetider.Pluss at med en gang jeg koblet henne av var det skriking og tilbake til puppen...Men har nå fått tutt i en alder av 5,5mnd, og det elsker hun.ikveld har jeg lagt henne for første gang uten å sovne ved puppen, kun med tutten i våken tilstand, og hun sovnet!Ville prøvd med tutt, viss hun ikke allerede har.
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Min gutt på 7.5 mnd sovner bare med puppen om kvelden.Får ikke lagt han uten...Håper det blir mulig for andre å legge han snart.
glad_jenta Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2006 har da prøvd det å men hjelper ikke:( må prøv mere.
Blomman Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 neida, lillegutt på 9 mnd gjør det og- syns det er kos - og lettvint ikke minst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå