Gå til innhold

sovne ved puppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare min 7 mnd baby som kun sovne til puppen til natten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt la seg våken i egen seng fra han var 6 uker gammel. plutselig ville han ikke det mer for 2 uker siden.. han har alltid kommet i senga vår når han har våknet på natta og blitt ammet-og blitt til morgenen.

nå må han sovne på puppen hver kveld. er litt usikker på om jeg skal gjøre noe med det eller bare la det skure og gå en stund. han er jo bare 4 mnd ennå. kjenner litt på at så lenge han føler seg trygg er det det viktigste..

løfter han over når han har sovna.

første gang han våkner i egen seng tar jeg han over til oss, han spiser og blir der til morgenen! og jeg er ikke i tvil om at dette har hjulpet til at vi ennå ikke har hatt en eneste våkenatt.

Skrevet

*dytte* vil gjerne ha mange flere svar:)

Skrevet

Sånn er min også =) (4,5 mnd)Før sovnet han i senga selv, men nu pupper vi i senga vår til han sovner. Synes det er koselig jeg =) Og som du sier, tryggheten er viktigst. Tror ikke de legger seg til noen uvane av den grunn. De blir jo trøtt av å spise, så er det det som skal til, ja så synes jeg de skal få ha den kosen.

Ingenting er jo bedre enn å kose med mammaen sin ;-)

Skrevet

Bruker hun tutt?Hei, min datter blir 6 mnd, har alltid gjort dette, må sovne med puppen i munnen, til alle leggetider.Pluss at med en gang jeg koblet henne av var det skriking og tilbake til puppen...Men har nå fått tutt i en alder av 5,5mnd, og det elsker hun.ikveld har jeg lagt henne for første gang uten å sovne ved puppen, kun med tutten i våken tilstand, og hun sovnet!Ville prøvd med tutt, viss hun ikke allerede har.

Skrevet

Min gutt på 7.5 mnd sovner bare med puppen om kvelden.Får ikke lagt han uten...Håper det blir mulig for andre å legge han snart.

Skrevet

har da prøvd det å:( men hjelper ikke:( må prøv mere.

Skrevet

neida, lillegutt på 9 mnd gjør det og- syns det er kos - og lettvint ikke minst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...