Diadora31 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Når gikk kvalmen over for dere som var det?? I hvilken uke ca.? Jeg sniker inne fra 2.trimester og sliter ennå med den helvetes dritten (unnskyld språket). Vet det er individuelt men vil vite på dere. Vil ha mange svar!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Var ekstremt kvalm fra ca uke 6 til ca uke 14... etter det gikk det gradvis over... rundt uke 20 var det helt over. Utrolig ubehagelig den kvalmen! Det som hjalp best for meg var sure grønne epler.... og imsdal vann med pære/ingefær-smak... Håper du snart er kvitt det!
Hemmeline Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Den verste kvalmen ga seg rundt uke 14-15... men den kom igjen i uke 26-27...selv om den ikke er hver dag så er jeg blitt veldig ofte utrolig kvalm igjen.
Fødemaskinen Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er i uke 39, og har først blitt plaget med kvalme nå. Så det er aldri for sent jenter!
Mayken Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme fra uke 8 til 19, med 2 sykehusinnleggelser. Etter dette ble det noe bedre, men jeg har aldri blitt helt kvitt kvalmen. I siste trimester, har den kommet en del mer tilbake, med litt oppkast inn i mellom, dette er ikke unormalt sa jordmoren til meg, for det begynner jo å bli dårlig med plass. Er 37+0 i dag, så jeg begynner jo å se enden på det. Det som hjalp meg mye da det stod på som værst var akupunktur, og B-vitamin. Nå blir jeg dårlig hvis jeg får for lite søvn, eller spiser/drikker ting med mye sukker.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Eri uke 31 men kaster fortsatt opp nesten daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå