Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Heisann. Har ei snuppe på 6 uka, som plutselig har begynnt å sove lengere mellom hver amming på natta. Tidligere spiste hun hver 2-3 time. Nå kan det plutselig gå 4-5 timer mellom hver gang hun våkner og vil ha mat. Hvor lenge kan det gå mellom hver amming på natta?? Nå har jeg prøvd å ikke la det gå mer en 4 timer mellom hvert måltid, men hun virker ikke ærlig sulten. Spiser litt før hun sovner igjen. Hadde jo vært godt å sovet litt lengre økter på natta da Takker for svar.
mate Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Har ikke noe "fasit" på dette. Min gutt er 8 uker gammel. Som oftest blir det mat hver tredje time hos oss, men han har også sovet 5 timer i strekk noen få ganger. De gangene det skjer har han spist veldig mye før han sovnet og/eller det har vært en dag med MYE frisk luft og "aktiviteter" (ikke bare være hjemme, men dra til byen/på besøk o.l)
tæssejenta Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Babyene er flinke til å regulere dette selv, så bare la hun sove:) Bare å nyte det! Så lenge hun legger bra på seg, er det ikke noe problem.
Silje_33 Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Min venninnes baby begynte å sove fra kl 23-24 til kl 06 om morgenen når han var 7 uker og har sovet hele natten siden. Han er 6 måneder nå. Selv har jeg en baby på 4 uker som sover ca 3 timer mellom hver amming. Noen få ganger har han sovet 4 til 5 timer mellom hver gang. Han legger fint på seg - og jeg bare nyter det når han sover lenge.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg spurte om dette på sykehuset (st.olavs) og fikk der vite at spebarn helst ikke bør sove lengre enn 6 timer på natten uten å spise.
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 Takker for svar. Da skal jeg nyte det når hun sover litt lengre økter på natta. Det trenger mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå