Ariel81 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde termin igår og lå i natt med sterke smerter i nederste del av magen, men disse kom ikke regelmessig så tenkte ikke mer over det. Fikk sove og i morges våkner jeg opp og er øm i hele magen. Har også småkramper i hofter og korsrygg? Vannet har derimot ikke gått, og ikke slimproppen heller! Kan det være noe på gang? Noen som kjenner seg igjen?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Opplevde det samme i natt.. Men har utfra svar her, forstått at det mest sannsynlig er maserier eller kraftige kynnere..
Ariel81 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 andre? Og hva er egentlig maserier?
mooki Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Maserier er det samme som vanlige rier men uten effekt altså de tar seg alldri opp og er ikke sterke nok til å få babyen ut.. men sterke nok til å slite ut mammaen:))
jannemor..venter Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 i Første svangerskap hadde jeg disse maseriene i fire dager før fødsel.. var helt utslitt femte dagen da gutten endelig kom.. Hvis det begynner slik denne gangen er jeg lovt å bli satt i gang..Utrolig vondt og ødela meg helt, hadde ikke krefter igjen til fødselen, så den ble også veldig lang.. hverken sov eller fikk i meg mat de dagene, spydde og skreik om hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå