Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vi vil gjerne ha et godt norsk navn til gutten vår. Dette er det vi (jeg:P) har kommet frem til. Hva er det fineste/søteste? Og hvorfor? Du kan gjerne rangere:) Takknemmelig for alle synspunkt... Amund Arne Atle Bendik Einar Eivind Endre Erlend Evert Halgeir Hjalmar Håkon Ivar Jarand Jens Johannes Nikolai Sjur Steffen Syver Tord Vemund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hmm. disse liker jeg: Eivind Håkon Ivar (men Iver er enda finere) Nikolai (men det virker populært om dagen, hvis det betyr noe) Johannes (samme som med Nikolai) Ellers er jeg litt usikker på om jeg liker Jarand og Bendik. Det er mer sånne navn som jeg må vende meg til, men som egentlig er ganske fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Disse navnene liker jeg: Atle Eivind Erlend Johannes Nikolai Steffen Liker Steffen ALLER best:) Synes det er kjempefint:) (Veit ikke hvorfor...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bendik og Endre var de fineste! Endre er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 15. oktober 2006 #5 Del Skrevet 15. oktober 2006 Liker Amund, men Audun enda bedre. Ellers synes jeg Endre er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 15. oktober 2006 #6 Del Skrevet 15. oktober 2006 Synes Amund er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 15. oktober 2006 #7 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg liker godt: Amund Bendik Håkon Johannes Nikolai Tord Jeg liker: Einar Eivind Erlend Hjalmar Jens Steffen Syver Vemund Jeg er ikke så veldig glad i: Arne Atle Endre Evert Halgeir Jarand Sjur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 16. oktober 2006 #8 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg likte Eivind, Erlend og Håkon best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #9 Del Skrevet 16. oktober 2006 Håkon er uten tvil, og langt over alle de andre, det fineste navnet på lista di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 16. oktober 2006 #10 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg liker best: Erlend Vemund Sjur Amund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #11 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nikolai - fineste navnet, en av mine favoritter Johannes - Søtt navn det Ivar - fint navn, (Iver er også et fint navn, selv om det ikke var på lista di så nevner jeg bare det) Amund - ganske søtt Eivind - ganske fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. oktober 2006 #12 Del Skrevet 17. oktober 2006 Her var det mange flotte navn! Topp fem må bli: 1) Bendik 2) Johannes 3) Erlend 4) Amund 5) Tord Av de resterende er det Steffen og Halgeir som kommer dårligst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 17. oktober 2006 #13 Del Skrevet 17. oktober 2006 Topp 5: Einar! Liker Sjur godt, men har bodd nordpå, der Sjur er skjære(fugl), og samtidig det kvinnelige kjønnsorgan, så for meg går ikke det helt.. På min liste har jeg byttet ut Sjur med Skjalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #14 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Takk for alle svar:) Tydelig å se at folk har forskjellige meninger ang hva som er fint og ikke:) Blir litt lei meg når jeg ser at noen ikke syns Atle, Bendik, Endre, Sjur og Steffen er fine, dette er mine absolutte favoritter:P Jeg har litt litt klokere, men tar fortsatt i mot flere meninger og forslag med glede. Og, ja, navnet skal helst ikke være for populært, så har kuttet ut Nikolai, Johannes (og Iver) fra lista... H.I. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #15 Del Skrevet 18. oktober 2006 Topp 5: Tord Jarand Håkon Atle Arne Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 19. oktober 2006 #16 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg synes Atle, Endre og Steffen er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweeno Skrevet 19. oktober 2006 #17 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bendik var finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #18 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hjalmar, Syver eller Jens... Styr unna Bendik, og Nikolai... Alt for poppis... Ellers mange flotte navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #19 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bendik Håkon Jens Syver Tord synes jeg var de fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå