Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Når begynte deres mager å synke på symfyse/fundusmål skjemaet? Er jo vanlig at magen daler litt nedover igjen på slutten ettersom jeg har skjønt, men hvor lenge før skjer det ev??? Noen som kan svare....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Mitt magemål var det samme i uke 37 og 38..
Mayken Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 jeg er 37+0 i dag, og det har ikke vært noen endring hos meg ennå, magen vokser fortsatt. Tror ikke det er alle som opplever at magen synker, vi er jo alle så forskjellige.
lucky_mom Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Fra uke 35 til uke 36 hadde jeg nedgang i symfysemålet mitt, og legen sa at babyen hadde sunket ned i bekkenet. Dette er tredje barnet mitt.
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg var hos jordmor på fredag (var da 39 + 4) og SF-målet lå da - som det har gjort de tre siste ukene - akkurat på den grønne gjennomsnittstreken. Hodet hadde ikke festet seg, så kanskje kan det stadig voksende SF-målet ha noe med det å gjøre, men uansett viser jo det at det ikke nødvendigvis synker når det nærmer seg fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå