Gå til innhold

God søndag alle sammen=)

Anbefalte innlegg

Ja da er denne helga snart over også og snart ny uke igjen=)

For min del har det blitt mye kos og det blir det i kveld også før min kjære må reise og blir borte fram til fredag kveld. I dag er det 2 uker til jeg forventer mensen. Nå har vi prøvd for harde livet med å lage baby.

Så da gjenstår det bare å se om det blir noe befruktning ut av dette eller om det tar litt mer tid.

Håper dere alle har det bra og får en fin søndag:=)

Stor klem til dere go-jentene:=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6690041-god-s%C3%B8ndag-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og god morgen til deg også;o)

Jeg er her enda jeg*flau*

Nå er EL overstått? Bare å vente disse to lange ukene på resultatet da;o)

Håper den sitter nå da..Jeg sender værtfall masse babystøv til deg!

Selv er jeg i full gang med husvasken til jul(det må absolutt gjøres) Det tar på når en er gravid merker jeg(skylder værtfall på det,hehe) og når en har ei på 16,5 mnd som prøver å hjelpe til så godt hun kan;o) Jeg vasker vinduer og hun går etter og tar på de med en gang...Men det er søtt da,hun prøver værtfall;o)

Så jeg slokner som regel på sofan før kl 21;o) Men sånn er det;o)

Ha en fin dag alle sammen...

Lykke til alle som skal teste og som har EL i disse dager...

morn morn juhujenta!

ja håper dt blir resultat av all kosen i helgen da:) blir spennende å se når ikm kommer:)

Har vel ikm omtrent samtidig vi da:) Håper det bli noe denne gangen. er blitt spådd at det skal bli noe oktober november, så det er jo lov å håpe:) hehe... men får ta "spåinga " med ei klype salt:)

klemmer

Hei panama:=)

Jøss, så flink du er. Ja det tar på å være gravid med alle hormonene. Husker da jeg var gravid med dattera mi, jeg var konstant trøtt og måtte sove mye. Men ikke overanstreng deg nå. Ta vare på helsa di så alt går bra. Håper jeg kommer etter snart.

Klem

Har ikke regnet ut når jeg har ikm, vet bare sann ca, hadde el i går. er vel 28 jeg har ikm da... jaja.. nesten samtidig da:) nei , samma her, er så vant til at tanten kommer, så jeg venter egentli at hun kommer, men er hun dratt på ferie, så blir jeg jo hoppende glad:) Uff så kjedeli det er å vente på ikm, 2 uker er lenge når man bare går og venter, hehe. men men.

Annonse

God søndag til deg også! Har en god følelse i dag etter at babycompen min begynte å lyse alternerende + har tempstigning. Har ikm om en uke, og føler meg egentlig gravid...men tør ikke håpe for mye - det ville jo vært for godt til å være sant...så jeg tar det med en klype salt frem til en evt positiv test. Uff, denne uken kommer til å bli laaaaang;o)

Lykke til videre til dere alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...