Trippelkvadruppel Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg leter og leter, men finner ikke.. Noen som har noen idé om hvor jeg kan bestille en (god) treningsvideo for gravide? Jeg har sett på cdon.com og bokkilden.no uten særlig gode resultater. Det eneste jeg har funnet, er Kari Jaquesson sin film fra da hun var gravid på tidlig 90-tall.. Er det virkelig ikke kommet nye siden?? Jaja, den som leter skal finne heter det jo, så jeg gjør sikkert det til slutt. Takker for tips i alle fall :-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 http://www.yogayoga.no/ Her selger de gravid yoga dvd, deilig og rolig trening. Kjemperask leveringstid ;)
Trippelkvadruppel Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Tusen takk. Har akkurat bestilt, gleder meg! Det så ut som skikkelig fin trening i følge beskrivelsene i hvertfall. Ha en strålende dag ;D
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 På amazon.com har de massevis av trenings-DVDer for gravide! Har selv bestilt en som heter "The perfect pregnancy workout" som absolutt anbefales. Den har styrkeøvelser for hele kroppen og man blir ganske svett av den og:) Vil også anbefale den gravidyoga-DVDen fra yogayoga!
plutseligbolle Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har Mammatrim med Kari,, tror kanskje den bare fins på VHS. Men den er bra. Og Kari sier at jeg er flink....hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå