selfangerkjerringa Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Ojojoj så fort som tida har gått! Rart å være her "på orntlig" og ikke bare lure meg inn, hehe
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hei velkommen hit ja, ganske fersk her jeg å
DiddiDaddi Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Velkommen hit ) Her skal vi kose oss framover!
selfangerkjerringa Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2006 åh så gøy at noen la merke til meg! Skal kose oss ja! Er gått ut i 100% sykemelding, så blir nok litt på nett framover til jeg venner meg til hva i all verden jeg skal fylle dagene med når jeg ikke kan strikke, støvsuge, legge sammen klær eller gå lange turer... (CT og bekkenløsning) men kjempeherlig at jeg har kommet så langt, nå er det ikke lenge til vi får møte lillejenta vår!
DiddiDaddi Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Godt flere er på nett, er også sykemeldt, og må innrømme at det blir litt bimming ) Jeg har sneket meg innom på Twilightzone noen ganger også...er så hyggelig å ha noen å skravle med! Er deilig vi er kommet så langt ja, gleder meg sånn til snuppa i magen kommer ) Ha en finfin søndag!
3 rosa og en blå Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 VELKOMMEN etter og det er synd at du ikke kan komme pa treffet, men haper du har mulighet en gang for du far din lille ellers sa kan det hende vi ser hverandre pa sykehuset...
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Fint å se kjente nick her inne på 3. tri:) Nå er det siste innspurt, jeg gleder meg sånn til å møte nurket!!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 hei ja...når har du termin da?.jeg har 10.januar....men tror jeg har en uke før det...lang historie...vel...har akkurat kommet inn på tredje trimester.......Er 100% sykemeldt jg også..blir mye bimming fremover tenker jeg...har bekkenløsning og flere låsninger i ryggen...går med krykker jeg da...uffameg kjedelige greier...men men..fyller dagene med turer jeg da...fin mosjon...
Mille-k Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Er litt fornærmet fordi jeg ikke fikk så mange "velkomstmeldinger" som deg på tredje trimester.., hehe. Men skal si hei og velkommen etter likevel da :-) (er så raus atte....)
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Gratulerer !! Velkommen her din etterpåslenger ;op Fant du ikke døra hehehe..... jeg har vært her inne leeeenge.....hihihihi.... Dørvakta var snill...
Reddik Skrevet 16. oktober 2006 #16 Skrevet 16. oktober 2006 der var du og ja!! jeg har kun 17 dager igjen til termin jeg....synes du brukte litt lang tid på å komme deg inn hit.... ;-) Velkommen!
Fikk nr to i desember Skrevet 16. oktober 2006 #17 Skrevet 16. oktober 2006 Heisann, og velkommen hit! Har venta på deg skjønner du!
selfangerkjerringa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 16. oktober 2006 Åh så koselige dere er alle sammen! Tackar og buckar for strålende velkomst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå