Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Synst det går så tregt. jeg er virkelig klar for å få henne ut nå, men vet det er litt tidlig:D Men jeg har i det siste tenkt litt på at det er ikke ett selvfølge at vi får ett velskapt barn, litt skummelt å tenkte på egentlig. Jeg håper den lille jenten viser seg å være perfekt
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Syns det går tregt jeg også nå, har termin 30.12.06. Vi skal ikke ta noe for gitt nei, får virkelig håpe at alt går bra. Lykke til:) Venter liten gutt jeg.
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Heisan. 2,5 mnd er jo ikke så lenge til, synes plutselig at ukene bare forsvinner. Jeg har også termin 30 desember og venter en gutt, gleder meg utrolig mye, håper jeg går et par dager over termin litt kjedelig å være minst i klassen.
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg synes egentlig det går fort og tregt på en gang jeg, he-he.. Ukene går unna i superfart, samtidig som jeg ser så fram til fødsel og baby. Jeg har også tenkt litt på det om alt er bra med babyen i det siste. UL virker jo som en evighet siden, så jo at alt var bra da men.. Håper bare lill prinsessa vår er frisk og rask:) Termin 02.01 jeg da..
Veronic@ Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har termin 31 desember, og vi får ei jente=) Men fy så lei jeg er allerede=) tiden syns jeg bare flyr avgårde...
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 skulle ønske det var jeg som synst det gjor det. jeg er så klar, bortsett fra at jeg må jobbe litt med tanken om at jeg faktisk skal få henne ut:D
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Ja, trynet, vi har ikke lenge igjen nå.... Jeg er nesten like utålmodig som deg...hehehe... 2.5 mnd viker som en liten evighet... Men tror tiden kommer til å fly... Tenk på alle ting vi må ordne hjemme før jentene våre kan komme... Det blir flott... Var jo en tur på føden her en kveld/natt, og så mange nyfødte små nurk...*smelt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå