Gå til innhold

jeg har så slappe tomme og hengete pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 21 år liksom... har ammet sønnen min til nå , han er 22 mnd , så det sier vel sitt... men jeg lurer på om det retter seg igjen eller om jeg må ty til mere drastiske metoder....? for sånn vil jeg rett å slett itte sjå ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her du...Hadde ganske små pupper før jeg begynte, men de var struttende og fine, nå ser de ut som to små boller fra en dårlig hevet bolledeig....;/ små og slappe...Og jeg er 26 og synes det er like ille. Men men, sånn er det bare og de blir nok ikke noe bedre..... dessverre...;o)

Skrevet

for ett mareritt , jeg blir seriøst skikkelig deppapga dette og føler at det hemmer meg i sexakten.. faen asså... hvorfor ga jeg ikke flaske :) hehe

Skrevet

Jeg har også sånne pupper, og synes det like ille selv om jeg er 30 år.

Skal ha en unge til, men når jeg har ammet ferdig da, blir det operasjon på meg!

Skrevet

Om det er nokon trøst så seier dei at det ikkje er sjølve amminga, men svangerskapet og hormonendringane i forbindelse med det og fødselen som gjer puppene slappe. Så det hadde neppe vore noko bedre om du hadde gitt flaske...

Sjølv har eg alt for store pupper, og når det ikkje lenger er melk i dei kjem dei til å vere grusomt slappe. Har veldig lyst å ta brystreduksjon, men må vente til eg har amma dei ungane eg skal amme. Er heilt overbevist om at slike puppeproblem ikkje blir bedre av seg sjølv dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...