Gå til innhold

temp-stigning og alternerende lys på babycompen:o)

Anbefalte innlegg

I dag kom endelig de alternerende lysene på babycompen, fikk frem el/kjønnsprognose, termindato og temp stigning. Har ikm om en uke....håper bare så at det har klaffet! Føler liksom på meg at jeg er gravid pga har hatt litt halsbrann(!), mensmurringer i en uke nå, væer kvalm om kveldene og kjenner at jeg har lavt blodtrykk...

Det kjipe nå er om jeg ikke skulle være gravid, siden jeg ble så giret når jeg så på babycompen min i morges:o( Mange her som har fått temp-stiging en uke etter el + alternerende lys og likevel ikke vært gravid...?

Fortsetter under...

Kjører på med LadyComp jeg da

*skulle gjerne hatt din versjon*

Snakket med buenaventura forrige gang min lyste og blinka ;)

Og den tar visst ikke feil.

La meg være den første til å GRATULERE!!!!

Oj! Tror du jeg er gravid da? Det hadde jo vært helt fantastisk!!! Nei, må ikke ta helt av før jeg har fått en positiv test...men takk for oppmuntrende svar! Lykke til med prøvingen forresten:o)

mm ;)

kjenner til det. he he.

*krysser virkelig alt jeg har for deg her*

Blir så glad når folk lykkes her inne.

Har EL i dag eller i morgen jeg da, så har nok ennå lengre å vente :P he he

Ha en flott søndag

Annonse

Hei Rutletutt og Bias :)

Spennende dager i heimen hos deg da...

Hvor mange dager etter el har du hatt høy temp da?

Jeg har også babycomp..I forrige pp hadde jeg 4 dager med disco-lys,før tanta kom med et brak...Jeg håper for deg at du er heldigere,og at du får gode nyheter!

Ja, var det jeg var redd for...så tør ikke bli altfor glad enda:o( Hadde el den 7. juli, ikm om en uke. Tempen gikk litt ned i går, og i dag gikk den opp igjen og begynte å lyse alternerende. HVorfor kommer det sånne lys om en ikke er gravid da? Jeg føler meg som sagt gravid da, men disse symptomene kan jo lure en har jeg forstått...men jeg merket ikke så mye til dem med første mann. Da hadde jeg bare litt mensmurringer dagene før ikm, og trodde at tanta kom. Nå har jeg hatt mensmurringer helt siden el, vært kvalm, hatt litt halsbrann og lavt blodtrykk (svimmelhet og "bomullshode" - jeg slet med lavt bt ved første svangerskap)....så vi får vente å se hva som skjer om en uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...