Hoppetussa Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Det begynner jo å bli ganske kjølig... Bor på østlandet, og i går viste gradestokken 10 grader. Lot henne sove ute etter trilleturen jeg, for hun sover absolutt best ute. Kjente flere ganger etter om hun var god og varm. Lar dere babyene sove ute i de temperaturene?
soria moria og nurket Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 jada, det går så fint at! Bare pass på at hun er varm og har lue på, så hadde jeg helt klart satt henne ut. Ikke noe problem. Kaldere skal det bli også
soria moria og nurket Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Fint navn på jenta di, forresten!
prekæs Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Min gullklump sover ute hver dag. Det har han gjort siden han var bitte liten. Vi går tur og han sovner bestandig i vognen. Har vel en grense på 5 - 10 kuldegrader litt avhengig av vind. Understreker at han aldri sover ute uten at jeg er ute sammen med han. Han er snart 10 mnd og har aldri vært syk.( bank i bordet:)
Cammy1 Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Begge mine har alltid sovet ute. Nå skal det sies at med første bodde vi på vestlandet, så der er det jo litt andre temperaturer. Men er nok enig med innlegget over at det er en grense på noen kuldegrader. Men ettersom hun har alle lurene ute, er jeg ikke ute med henne, men har babycall og sjekker/hører etter flere ganger i løpet av luren.
Merete S. Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Mine dagbarn har i alle år sovet ute på terrassen, hele året, og her har vi hatt utrolig lite sykdom. Hvis du kjenner ned i vognen, vil du nok oppdage at det er varmere der enn du tror, og de fleste kler heller på for mye enn for lite. Ved mange kuldegrader, regn, snø og vind som kommer "bortover", må man selvfølgelig vurdere sovestedet, men ved 10 plussgrader hadde jeg ikke vært i tvil!
Luca Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Ja, det er jo flott å sove ute. Ved 10 MINUS begynner jeg å vurdere om det er for kaldt.-)
*Ulrikke* Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Snuppa mi ble født i november i fjor, og sov ute fra vi kom hjem fra sykehuset. Da det ble som kaldest i januar/februar, var det mer sånn "hmmm, kanskje jeg burde ta henne inn nå" når temperaturen nærmet seg 10 minus... Men det er jo ikke 10 minus nede i vogna, og da lå jo voksiposen foran ansiktet hennes (altså, ikke oppå ansiktet, men sånn at den skjermet lufta hun pustet inn, på en måte). Hun har nektet å sove i vogna mens det var varmt ute, men nå har vi begynt igjen - kjempedeilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå