soria moria og nurket Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Men endrer avføringen lukt når tenner er på vei hos de små? De siste to ukene har hun hatt hendene konstant i munnen, siklet som en gal og avføringen lukter plutselig helt forferdelig! :-/ Hverken hun eller jeg har spist noe annerledes, så tenkte kanskje det kunne ha noe med tenner å gjøre? Hun er forresten 3,5 mnd, er det for tidlig å se etter tenner?
Hoppetussa Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Det vet jeg ikke, men hun kan få tenner snart. Jenta mi spiser på hendene og sikler hun også, og syntes jeg kjente en hard klump inne i gommen hennes. Du kan jo kjenne etter? Jeg var tidlig ute med å få tenner, den første kom rundt fire måneders alder.
leela Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Sånn er jenta mi og- hendene i munnen, sikler og pyton-bæsj. Hun er 3 mnd., men født en mnd før termin, så tror ikke det er tenner enda her i gården. Hun er jo egentlig bare 2 mnd, og SÅ tidlig får de vel ikke tenner?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Min fikk 2 tenner denne uken og har hatt stinkende avføring samt hyppig avføring. Han bæsjer vanligvis 1 gang per dag (får mme) men nå bæsjer han 3-4 ganger. Har hendene inni munn og det renner sikkel ut av munnen hans.
Beama Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 ikke for tidlig å se etter tenner.... andrea var vel litt over 4 mnd. når hun fikk de to første. Men hun siklet og klødde i over to mnd. før de kom. men den gang merket jeg ikke noe på avføringen. Men denne gang derimot. Hun har holdt på med sikling, kløing og sutring i 2 mnd snart (igjen) og de siste 2 ukene har det vært hyppig avføring som virkelig har stinket.. Og på torsdag kunne vi endelig se en tann oppe... den har vi ventet lenge på... og i går var den såvidt brutt igjennom.... men hun har vondt enda.. har holdt det gående i hele natt.... nå er hun 8 mnd. forresten
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 A-HA! Da vet jeg hva vi har rett rundt hjørnet ja.... her stinker bæsjen pyton for tiden, og har gått fra å ikkel ukte til å lukte helt jæ#¤% :-) Dette i kominasjon med enorme mengder sikkel og intens kløing og sutring på kveldene... Høres ut som vi er i ferd med å få en gutt med tenner ja. Han blir 4 mnd på tirsdag ;o) Flott forum assa, nå fikk jeg svar på noe jeg egentlig ikke visste jeg lurte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå